ArneS89 Skrevet Februar 8, 2008 Share Skrevet Februar 8, 2008 Bmw'n min. mye jeg har lyst til å gjøre med den. men usikker på om jeg vil gjøre det eller kjøpe en e46. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Februar 8, 2008 Share Skrevet Februar 8, 2008 Pen bil, men M3 front og speil hadde gjort susen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneS89 Skrevet Februar 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2008 skal sette på det hvis jeg bestemmer meg for å ha bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Februar 8, 2008 Share Skrevet Februar 8, 2008 Har samme bilen selv, og er godt fornøyd:) men vurderer å sette inn m50b25 motor eller turbosett fra a-dekk.. synes 320 motoren er litt for lat:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Februar 8, 2008 Share Skrevet Februar 8, 2008 Syns du skal beholde den og koste på den litt Bor du på Hamar Vest eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneS89 Skrevet Februar 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2008 hadde vært litt moro det ja Bor i ottestad;) hvor på hamar bor du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Februar 8, 2008 Share Skrevet Februar 8, 2008 Bor på Ingeberg. Hatt bilen lenge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneS89 Skrevet Februar 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2008 okei. Hatt den i ett år, men broren min hadde den i 2 år før det;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneS89 Skrevet Februar 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2008 Noen nye bilder i mørket;) Bestemt meg for å beholde bilen og ordne den. Lysa i speedometeret har forresten slutta å virke.. finner ingen sikringer. hvor sitter de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Delousion Skrevet Februar 14, 2008 Share Skrevet Februar 14, 2008 Hva i alle dager er di røde/gule lysa inni?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Februar 14, 2008 Share Skrevet Februar 14, 2008 På en del "billig-lykter" har man mulighet til å sette inn ekstra dioder. Hadde mulighet til det på mine... Syns du burde droppe de diodene. Ser bedre ut uten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneS89 Skrevet Februar 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2008 De gule satt der mens de rød har jeg satt inn. syns 4000 som jeg ga for de for en stund siden var ganske mye jeg:P men det er kanskje ikke det ;o skal nok ta de ut ja, var ikke populært når jeg skulle godkjenne den også driver polti og blinker på meg hele tia. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turtiss Skrevet Februar 14, 2008 Share Skrevet Februar 14, 2008 Noen klassiske tips til å forbedre bilen din veldig mye er.. Lyktene, orginale er penere. Med øyelokk ser bilen ut som den går på alt annet enn bensin (-godsaker fra parken) Chrome skiltplate?! Fysj å fy, få bort! Baklyktene... igjen, orginale er bedre. DTM endepotte går under kategorien jalla. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneS89 Skrevet Februar 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2008 da er jeg nok litt jalla orginale lyktene syns jeg er forferdelig stygge, men det er min mening. men takk for tips:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArneS89 Skrevet Juni 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2010 nå er det lenge siden jeg har skrevet her gitt:p vært ett par skader og oppussing siden 2008. Ser også at jeg har litt andre meninger om hvordan bilen skal se ut nå enn da jeg var 18. Hadde en liten flause i vinter. litt travelt ut fra butikken. også kom det en buss som skulle stoppe på bussholdeplassen rett etter utkjøringa. det fikk jo ikke jeg med meg. så når jeg begynte å kjøre bremsa den og svingte mot busslomma. traff bakfangeren på bussen så den klemte ned panseret og dro med skjermen 90 grader rett ut. menmen, begynner å komme i orden nå. fått skifta deler og venter på å få hellakkert den nå. venter på penger for noen deler jeg aldri fikk fra st-import. slenger ut noen bilder. es Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå