Falc0 Skrevet Februar 8, 2008 Share Skrevet Februar 8, 2008 Jeg ønsker å kjøpe en hel del styling til bilen jeg nettopp har fått meg, men jeg må prioritere noe. Jeg har lyst til å begynne med disse tingene: - M3 frontfanger - M3 speil (el-justerte) - Vinge - Chrome Oneblock frontlykter - Bakrutesenker Har også lyst på M3 pedalsett, belteputer, matter og diverse, men dette kommer senere. Så hvis det er noen som har disse delene nye eller eventuelt brukt, PM meg med bilde, så diskuterer vi pris. Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet Februar 8, 2008 Share Skrevet Februar 8, 2008 har m3 pedalsett, med fotstøtte på venstre side.. fra m3.. ikke skrap/skittent.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falc0 Skrevet Februar 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2008 Det meste er i boks, men kunne fortsatt tenkt meg en fin vinge til bilen, noen som har noen på lur ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Falc0 Skrevet Februar 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå