Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en 525 24v som jeg endelig har fått bort den nii slitne automatkassa av. Har bygd om til manuell. Men nå lyser "getribeprogram" i displayet hele tiden,fordi automatkassa er vekk.

Finnes det en lur måte som gjør at jeg kan koble det bort? Det er irriterende at den lyser hele tiden.

Håper på kloke svar :D

Mvh Finn

Skrevet

Jeg har ikke vært så mye borti automat, men har du bytta hjerne modull oppi det hele til en uten automat? Regne med at det var nudvendig uansett, så det var sikkert bare dumt og nevne det. Men hvis det bare er et passivt signal som ikke går via styreenheten er det jo bare og koble bort ledningen. Da har den uansett ikke noen virkning på motor programme, eller ta ut pæra som nevnt;). Om signale kommer fra styreenheten, da vet jeg ikke.

Skrevet

Hjernen til bilen har jeg ikke byttet,for den går til begge deler. Har vært inne på hjernen via "autodata". Og det er ikke N eller P som er problemet,for den er koblet til P,så den skal starte. Og bilen fungerer perfekt.

Så er det ikke bare og ta ut pæra heller,er jo fint om resten av check control'n virker da....

Bare mins at jeg har sett noe her om og jorde en ledning på hjernen til automatkassa.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...