Gå til innhold

Hjelp, Må lakke, ny farge eller på E46

isanfa
 Share

Skal bilen få ny farge?  

7 stemmer

1. 1. Skal bilen få ny farge?

• Ja
      4
    • Nei
      3

Anbefalte innlegg

Er noen små skader i ene hjulbuen på bilen. Dette kommer av at tidligere eier kjørte 30 mil med hjulet subbende i skjermen pga et gåent topplager på demperen. Dette har satt sine spor, og samvittigheten min sier at noe må gjøres før det blir værre.

Problemet er og få lakkert opp skjermen i samme fargen, har lakkkoder til bilen, MEN, den er lakkert med flakes, og 7 lag med klarlakk. Når det er så mye klarlakk er det nesten umulig og unngå fargeforskjell har jeg hørt. Og isåfall, bare opplakkering av skaden kan fort bli nesten like dyrt som og hel lakkere bilen. Det er jo en spesiell lakkjobb på bilen, så det er synd og skulle male over den. Blir det full lakkering, så blir det gjort skikkelig, inni dører etc.

Av farger, så har jeg egentlig bare sett for meg en farge, og det er den gulfargen som er på øvre del av bilen. Liker den veldig godt.

Har brukt mine amatør egenskaper i PS, og klart nesten den gulfargen ivertfall. Har også skiftet farge på ene framfelgen. Hvis ikke bilen skal skifte farge, så skal felgene det.

Her er noen bilder.

Slik den ser ut idag:

bice9qegic3e6cmyxrko.jpg

I gult tilnermet toppfargen:

qs0eogee9wcqru3kakkc.jpg

Med annen farge på hjul:

d53ojh7x93hzcfprs5c2.jpg

Dette bildet gir vel et mest rett inntrykk av gulfargen:

x88dcnudbham6npt1ate.jpg

Så, hva mener folket er den beste løsningen på mitt problem? Med hel gul bil kunne det og blitt kult med CSL luke i carbon og panser i carbon. Da utgår selvfølgelig vingen:)

Hvis det er noen som er proff i PS og liker og pusle med det, er det fritt frem for og komme med forslag i form av bilder. Har masse andre bilder aav bilen hvis det er ønskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...