m3thecar Skrevet Februar 8, 2008 Skrevet Februar 8, 2008 noen som har felger til bmw m3 e46 til salgs ??
isanfa Skrevet Februar 9, 2008 Skrevet Februar 9, 2008 Har et sett som jeg vurderer og selge, men prisklassen er høy, så spørs hvor mye du skal legge i hjul. Veldig spesielle felger:)
barri Skrevet Februar 9, 2008 Skrevet Februar 9, 2008 Har et sett som jeg vurderer og selge, men prisklassen er høy, så spørs hvor mye du skal legge i hjul.Veldig spesielle felger:) Noen bilder???
-Lasse- Skrevet Februar 10, 2008 Skrevet Februar 10, 2008 Har et sett som jeg vurderer og selge, men prisklassen er høy, så spørs hvor mye du skal legge i hjul.Veldig spesielle felger:) Kan dette være Volk timeattacks?
Oak Skrevet Februar 11, 2008 Skrevet Februar 11, 2008 En svenske som selger Iforged høyglanspolerte 19" til m3 på sia her. dyre felger men fy f så lekre:)
isanfa Skrevet Februar 12, 2008 Skrevet Februar 12, 2008 Det er nok de ja. Vurderes solgt pga mulig overgang til BBS CH. Men nå som bilen skal ha ny farge, er det litt usikkert enda. Driver med PS om dagen for og få et bilde av hvordan det vil bli. Har et sett som jeg vurderer og selge, men prisklassen er høy, så spørs hvor mye du skal legge i hjul.Veldig spesielle felger:) Kan dette være Volk timeattacks?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå