Vegar br. Skrevet Februar 9, 2008 Skrevet Februar 9, 2008 Jeg og en kompis var ute å kjørte tidligere i kveld.. Da vi svingte ut av et kryss, drog ut 1 gir, og når han satte den i 2. og slapp clutchen, smalt det og ble plutselig frieksos som f! Sykeste lyden ever var ute og så under bilen, men ingenting som hang og dingla eller noe sånt.. så kjørte no videre en stund.. Plutselig, etter en time kanskje var frieksosen borte! Ingen ulyder og alt var som før..! Tips om hva som kan ha skjedd? Kom fra midt under bilen, katalysatorn sikkert.. Men en ting er sikkert, skal ha meg effektanlegg! Savner lyden allerede!
BreitBau Skrevet Februar 9, 2008 Skrevet Februar 9, 2008 Blir ikke i nærheten samme lyden med effektanlegg.. ... Har hatt av effektanlegget mange ganger og det er helt syk lyd..
Vegar br. Skrevet Februar 9, 2008 Forfatter Skrevet Februar 9, 2008 på lavt turtall var det bare bråk og skranling, men på høyt turtall var det <3<3
2mMy Skrevet Februar 9, 2008 Skrevet Februar 9, 2008 hmm, jeg anbefaler eisenmann klipp av eksosen min her ligner det?
Vegar br. Skrevet Februar 9, 2008 Forfatter Skrevet Februar 9, 2008 hehe, er litt vanskelig å sammenligne en film og irl men ;p har du eisenmann fra kat og bak?
Dj Feed Skrevet Februar 9, 2008 Skrevet Februar 9, 2008 Det som sikkert har har skjedd er att det er ein sprekk eller att det er laust under. Men når du har kjørt ein stund så har det lagt seg noe sot og tettet hullet... Hull er ikkje som sikkelig effekt anlegg!!
Vegar br. Skrevet Februar 9, 2008 Forfatter Skrevet Februar 9, 2008 Neida vet det.. Men når jeg til vanlig nesten ikke hører motoren, og det plutselig ble det sekser brølet på høyt turtall og skikkelig dyp brumming på lavt, var jeg fornøyd en stund ;d Men alt skjedde på under 1 sek lsm, både når frieksosen kom, og når den forsvant, og den går verken dårligere nå, eller når det var frieksos.. Skal hjem og se under bilen nå..
2mMy Skrevet Februar 9, 2008 Skrevet Februar 9, 2008 okei, og den kostet? nok, 10k med bmwccn rabatt på schmiedmann! er 4*76mm M5 look da
Vegar br. Skrevet Februar 9, 2008 Forfatter Skrevet Februar 9, 2008 okei, og den kostet? nok, 10k med bmwccn rabatt på schmiedmann! er 4*76mm M5 look da Ojda ;p trur jeg skal ha meg et billigere et, fra kat og bak.. Og ikke M5 look, men skal prøve å skaffe meg M bakfanger snart så jeg kan bestille anlegg..
2mMy Skrevet Februar 9, 2008 Skrevet Februar 9, 2008 kjøp vanlig 2 rørs da! =) i race eller no! så du virkelig får litt lyd ut av den =)
vetu03 Skrevet Februar 9, 2008 Skrevet Februar 9, 2008 Den som kan ha skjedd er at det har røket i en sveis eller noe, også har den plutselig detti ut av spor.. Så har den gått seg til igjen ved en dump eller noe. Har selv vært borti dette.. Den datt ut og inn akkurat som den ville! Så sjekk nøye i sveiser og sånn. Fri eksos er rått. Har selv prøvd dette på en e34 m5. Og det er det sykeste jeg har vært med på. Klarte ikke stå ved siden av uten å holde får ørene omtrent.. Har et lydklipp av dette jeg kan prøve å poste.
Vegar br. Skrevet Februar 9, 2008 Forfatter Skrevet Februar 9, 2008 Okei, men det som er rart er at frieksosen kom vekk når vi tok igang roli i 1.gir på flat mark.. Jeg mistener skjøyten bak katalysatorn.. Men ble ikke klokere når jeg var under bilen i dag.. Savner lyden hehe
vetu03 Skrevet Februar 9, 2008 Skrevet Februar 9, 2008 Trenger nødvendighvis ikke se det.. Må bare dra å banke litt i forskjellige deler. så finner du nok til slutt noe som er løst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå