Bimmerlars Skrevet Februar 9, 2008 Skrevet Februar 9, 2008 Er det å få kjøpt? Hvor og hva er prisen? Ser det stygt ut eller blir den godt gjemt?
Ellingsen B. Skrevet Februar 9, 2008 Skrevet Februar 9, 2008 det fins det. gs bildeler selger kanskje slike kit som man etterinstallerer.. Blir bare en liten boks på "eksoslisten" bake..
Rogern Skrevet Februar 9, 2008 Skrevet Februar 9, 2008 jeg hadde et på en 93 318is. den bilen var d m3 diffuser på og den måtte jeg skru av hver gang jeg skulle bruke d. litt kjekkt at d ikke vises ,men litt upraktisk..
BreitBau Skrevet Februar 9, 2008 Skrevet Februar 9, 2008 Mener jeg så den kostet 1900 eller noe.. Bare kula..
Bimmerlars Skrevet Februar 9, 2008 Forfatter Skrevet Februar 9, 2008 Fant ikke noe på GS sine sider sånn med en gang, men da vet jeg iallefall at det finnes. Blir M3 diffusor, så da hjemmer jo den hele stasen
Rogern Skrevet Februar 9, 2008 Skrevet Februar 9, 2008 har d ifra is'n liggende jeg.. mangler de 2 jerna som går inn i ramma på bilen, de ble ikke tatt av pga uvitenhet skaff meg ett til en 7-serie e32 fast kule eller ikke så er d ditt
Bimmerlars Skrevet Februar 9, 2008 Forfatter Skrevet Februar 9, 2008 Se der ja! Kan bli vanskelig å få tak i det, med mindre du vil kjøpe helt nytt da. Hva vil du evnt. ha av penger?
Rogern Skrevet Februar 9, 2008 Skrevet Februar 9, 2008 tror ikke jeg vill selge.. er kjekkt å ha. men som sagt et bytte i e32-feste hadde vært noe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå