Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror det har en sammenheng med at den bakerste dysa var tilnærmet tett etter at jeg var av med toppen for å få ut et par knekte gløødeplugger, for det er den bakerste rådetappen som er knekt. Har vel muligens blitt for mye ubalanse og påkjenning på veiva.

Skrevet

Noen anelse om hvorfor den ble tett? Er skikkelig trøkk ut av hulldysene(regner med denne motoren har det)

Dieselstrålen treffer forskjellige steder på stempeltoppen for å optimalisere forbrenninga, så hulldysa har gjerne 4-5 små hull. Så må skikkelig trykk til for å få så strøken sprut.

Har forsåvidt ingen motor til deg, så beklager OT

Skrevet

Jess, måtte ha loctite 660 på tetteflata til dysa for å få det tett, pga et par store hakk jeg klarte å lage da det så ut som kopperringen fremdeles satt fast nedi der, så da jeg monterte dysa kom det litt loctite frempå tuppen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...