StrexX Skrevet Februar 9, 2008 Share Skrevet Februar 9, 2008 lurer på å selge grombilen... 1988 325ix touring med så å si alt utstyr, automat og 183k på tellern. kan ganranteres. skinninteriøret er helt og pent.. bytta masse slitedeler har kvitteringer fra bilen kom til landet i 2002, alle kvitteringene på det jeg har brukt på bilen og servicehefte fra den var ny... det sitter HELT ny vinterdekk på bilen, kun brukt i 3 uker.. har kjøpt inn olje, filter og plugger som skal byttes asap.. helt nye baklamper.. eneste minuset med bilen er rusten bakluke og har ikke sommerdekk og felg.. (har orginalfelgene men de er ikke veldig pene..) send pm el sms(90975127) for mer info.. HBO 39k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasB Skrevet Februar 9, 2008 Share Skrevet Februar 9, 2008 Hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet Februar 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2008 akershus.. nærmere bestemt Eidsvoll.. ikke langt unna jessheim.. ingen problemer med å møte evt kjøpere, i en grei radius.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwfreak89 Skrevet Februar 9, 2008 Share Skrevet Februar 9, 2008 hvor mye er det du skal ha for den a? jeg bor i eidsvoll... har veldig lyst påm bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasB Skrevet Februar 9, 2008 Share Skrevet Februar 9, 2008 huff, blei grådig langt unna for min del.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet Februar 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2008 er også interessert i innbytte... mellomlegg er ikke no hinder.. e30 e36 coupe e34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CEJ Skrevet Februar 10, 2008 Share Skrevet Februar 10, 2008 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=70659 innbytte i den + mellomlegg fra din side seff.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet Februar 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2008 har ikke såå mye til mellomlegg så nei sorry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibby Skrevet Februar 11, 2008 Share Skrevet Februar 11, 2008 Ålreit bil detta, løp og kjøp folkens;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet Februar 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2008 ingen som er interessert i en heeelt perfekt vinterbil?? (bump ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HungerForE30 Skrevet Februar 12, 2008 Share Skrevet Februar 12, 2008 hiv inn noen bedre bilder av bilen, kan hjelpe det. Er jo godbil så den trenger å vises frem litt:) få med eidsvollbrua og skiblander i bakgrunn, dersom ikke denne har gått i dokk for vinteren:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CEJ Skrevet Februar 12, 2008 Share Skrevet Februar 12, 2008 ja, flere bilder hadde vært noe.. f.eks av rusten på bakluka.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet Februar 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2008 skal se om ikke jeg får tatt noen iløpet av de nærmeste dagene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet Februar 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2008 bumper denne jeg;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet Februar 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2008 montert nye blinkers forran og på siden.. olje og filter er nå bytta.. samt plugger... selges grunnet studier.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg