vetu03 Skrevet Februar 9, 2008 Skrevet Februar 9, 2008 Hei.. Lurte på om noen har peiling på hvor man kan få tak i interiørlys til bmw E36 Coupe, men ikke den orginale typen, men med Klarglass der pærene er sånn som du får til e46? Har sett rundt over alt men ikke funnet noe, bare til e46... Her er bilde av det som er orginalt: Det jeg hadde tenk meg er sånn, som du kan få på e46: Og bak: Mvh Vegard...
BreitBau Skrevet Februar 9, 2008 Skrevet Februar 9, 2008 Ser nå ut som du kan bytte? Er jo ikke noe problem om de er bare littegrann større.. Noen som kan bekrefte?
vetu03 Skrevet Februar 9, 2008 Forfatter Skrevet Februar 9, 2008 Ja, kan jo hende det går med e46 på e36.. Eller om det finnes en type til e36 som det er klarglass på..
vetu03 Skrevet Februar 9, 2008 Forfatter Skrevet Februar 9, 2008 Aldri sett det jeg heller... Bare tenkt litt på om det finnes. Så så jeg de over her på bilen til stig. og da måtte jeg bare sjekke om det var noen som viste om det fantes til e36 også. Ja, kan jo det da!! Litt jobb og tillpasning men.
BreitBau Skrevet Februar 9, 2008 Skrevet Februar 9, 2008 Kan ikke du ta mål da vegard? Er ikke værre enn at du tar ett papirark og legger over og tegner av..?
vetu03 Skrevet Februar 9, 2008 Forfatter Skrevet Februar 9, 2008 Jo, kan det;) Får gjøre det i morgen også gjøre det samme med e46..
bjaa Skrevet Februar 10, 2008 Skrevet Februar 10, 2008 Satt faktisk å vurderte å prøve å skaffe meg interiørlys fra E39.. Med sånn oransje lys som lyser svakt, som gir alt et lite oransje preg i kupeen.. Det kunne blitt litt nice..
BreitBau Skrevet Februar 10, 2008 Skrevet Februar 10, 2008 Og vegard? Det enkleste er vel å ta ut lykta og tegne av hullet.. Så ser du jo fort om de passer overens? De ser jo helt like ut.. Hadde likt å fått inn noe blått i de der *
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå