Ruud Skrevet Februar 9, 2008 Share Skrevet Februar 9, 2008 Hei, skal ha "powerfilter" til min e36 318i M43. Så lurte jeg på å skaffe meg et innsatsfilter, som jeg bare kan ha inni den originale filterboksen! Det jeg lurte på er, om det anbefallest noe spesielt? bør jeg helst anskaffe Konfilter av dette slaget, eller har det ikke så mye å si?.. Blir vel litt grommere lyd? Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruud Skrevet Februar 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2008 Ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobben! Skrevet Februar 9, 2008 Share Skrevet Februar 9, 2008 har selv pipercross, og er veldig fornoyd med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsen Skrevet Februar 9, 2008 Share Skrevet Februar 9, 2008 Du hører ingen forskjell på lyden på innsatsfilter, og du er god hvis du merker effektforskjellen. Kon filter derimot så er lyden merkbart bedre. Kjenner ikke Green filter, men det er greit å ha litt kvalitet på luftfilteret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 9, 2008 Share Skrevet Februar 9, 2008 Lyden forandrer seg ikke med den originale boksen! Du kan evt borre en masse hull i den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå