Morty999 Skrevet Februar 9, 2008 Share Skrevet Februar 9, 2008 Batterikasse (begge sider) rustfri høyre framskjerm nye kanaler, begge sider strøkent panser ny innerskjerm på venstre side.. inni motorrommet har du noe nye karosserideler til e28 så skrik ut... Morten 97623279 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwt Skrevet Februar 14, 2008 Share Skrevet Februar 14, 2008 synd det var så langt vekk fra bergen da. har mye som er meget bra stand på,noe nytt også. panser,alle 4 dører,tre forskjermer hvorav en er ny,hadde tenkt å hive det da det tar mye plass. men er gratis mot henting iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2008 hmm.. kan du sende da? så betaler jeg frakt.. skulel hatt høyre framskjerm ny serru.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwt Skrevet Februar 23, 2008 Share Skrevet Februar 23, 2008 blir for mye stress å sende dette da jeg i utgangspunktet har sagt det er gratis mot avhenting om du skjønner.....men om du er i bergen en dag er det bare til å hente...GRATIS.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2008 åssen blei det med disse delene? er intr i alt jeg kan få tak i av nye karosseri deler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwt Skrevet Mars 5, 2008 Share Skrevet Mars 5, 2008 har kun den nye forskjermen igjen....ville du ha den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2008 ja.. jeg skal ha den.. hvis det er høyre side.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2008 BUMP!! Dere må jo ha noe!! hjelp en m535i å bli bedre enn ny.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mai 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2008 trenger høyre framskjerm kanaler og nytt panser nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå