BMW 4 EVER Skrevet Februar 9, 2008 Skrevet Februar 9, 2008 Hei!! Har en 525TDS som slurer på gir, men når jeg stopper motor å starter igjen er den fin. Har kontrolert olje nivået på kassen å det er ok. måtte etterfylle ca 1-2 dl, pga lekasje fra simmering.. Men litt rart at den skal bli fin igjen etter stopp å start av motor, en kolega av meg på Jæger mente det kunne være en magnetventil i kassen å jeg syns det høres fornuftig ut.. Noen som kjenner til dette? vært borte i noe lignende før? Merker og under kjøring at det er akkurat som om den hopper ut av gir. Må opp på turtall for at den skal gå i gir igjen..
BMW 4 EVER Skrevet Februar 9, 2008 Forfatter Skrevet Februar 9, 2008 Ingen som har noen innvendinger?
mbkomfort Skrevet Februar 10, 2008 Skrevet Februar 10, 2008 Jepp, eller tett filter, fiks det fort før kassa ryker til h..
BMW 4 EVER Skrevet Februar 11, 2008 Forfatter Skrevet Februar 11, 2008 Ja filtere bestiller jeg på mandag (i morgen) bestiller i samme rennet bunnpannebaknink til kassen og.. så får jeg renset kassen skikkelig innvendig. skal ut med alle magnetventilene å rense de skifte filter ny olje å skifte simmeringen i bakant av kassen pga lekasje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå