Pinky Skrevet Februar 9, 2008 Skrevet Februar 9, 2008 Hva er galt med starteren..? Tror ikke det er startkransen som er slitt..? Har hatt min E36 316i(M43) stående i ca en måned nå. Noen ganger idag når jeg skulle starte motoren så slo starteren inn bare et lite øyeblikk før den gikk ut av inngrep igjen og bare sto å gikk løst uten å være i inngrep med kranshjulet og når jeg slapp nøkkelen gikk den i inngrep igjen før den stoppet. Etter noen forsøk fikk jeg startet. Noen som har vert borti det samme..er det vanlig etter at bilen har stått litt..? Hva kan diagnosen være..?
Pinky Skrevet Februar 9, 2008 Forfatter Skrevet Februar 9, 2008 Ok..mulig det det er det som gjør det da håper jeg..men starteren klarte å dra rundt motoren når den var i inngrep..bare at den ville ikke vere i inngrep med startkransen liksom..
badsha Skrevet Februar 9, 2008 Skrevet Februar 9, 2008 ja som sagt pleier å være batteriet som ikke greier å levere nok strøm til starteren så prøv å lade batteri så ser du at bilen starter:)
Willersrud Skrevet Februar 9, 2008 Skrevet Februar 9, 2008 kan jo være dårlig kontakt i noe ledninger til starteren, hadde noe tull med det på e30en min en gang husker jeg, la opp nye kabler jeg..
Bimmerlars Skrevet Februar 10, 2008 Skrevet Februar 10, 2008 Er kanskje frihjulet som har rusta/går tregt. Med tanke på at den ikke gikk ut til startkransen hver gang. Kan jo ta ut starteren og rengjøre og smøre opp osv. Evnt. bytte den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå