Gunnar Skrevet Februar 10, 2008 Skrevet Februar 10, 2008 Har funnet en svenske som har klimapanel til 7eren (displayene er ødelagte på min), og han sier følgende: "Man kan sända bussgods mot efterkrav... Det brukar vara det bästa" Hva betyr det rent praktisk? Oppgir man en svensk adresse, eller oppgir man en adresse til en bensinstasjon? Hva betyr efterkrav? Betaler man der man henter det?
ehrnst Skrevet Februar 10, 2008 Skrevet Februar 10, 2008 jeg husker det blei sendt en pakke med sørlandsekspressen til meg en gang. da troppa jeg opp på bussterminalen i oslo å henta den.
Bjørn 320 Skrevet Februar 10, 2008 Skrevet Februar 10, 2008 Vil tru efterkrav er det samme som oppkrav?
Oderschvank Skrevet Februar 10, 2008 Skrevet Februar 10, 2008 jeg fikk tilsendt 2 felger med bussgods i fjor sommer, skulle sende de fra en plass sør i sverige, åså skulle jeg hente felgene i Charlottenberg siden dette ligger nærmere grensen. Fikk beskjed om at felgene ville være der innen 3 dager, så etter en uke så tok jeg og et par kompiser turen bortover(fra Stavanger med bil!). Når vi da endelig ankom så hadde ikke felgene kommet enda, så vi overnatta der og prøvde igjen neste dag, men fortsatt ingen felger, så vi vendte hjemover. Ringte daglig over de neste ukene for å høre om de hadde kommet, men det hadde de altså ikke, men en dag når jeg ringte dem så fikk jeg beskjed om at de hadde mottatt et kolli(en felg) og den andre hadde de altså klart å miste..... Har fylt ut sånn skjema om mistet pakke for å få erstatning, men har enda ikke fått pengene de skylder meg... www.bussgods.se
Oderschvank Skrevet Februar 10, 2008 Skrevet Februar 10, 2008 Pakkene som blir sendt hentes på bussterminaler/togterminaler i sverige da de ikke sender over grensen.
Gunnar Skrevet Februar 10, 2008 Forfatter Skrevet Februar 10, 2008 Hmm, ok.. det blir visst nok lagt av på en bensinstasjon, og så betaler man når man henter.. i følge selger? Men så lenge det er "efterkrav" er det jo ingen fare for min del.
Oderschvank Skrevet Februar 10, 2008 Skrevet Februar 10, 2008 nei da er du jo forsikra om at du iallefall får pakken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå