alle brukernavn er tatt Skrevet Februar 10, 2008 Skrevet Februar 10, 2008 Vurderer kjøp av bil. Valget står mellom E-39 og E-38. Noen som har erfaring med E-38? Min bror hadde en E-32 750i for noen år siden og hadde store problemer med elektronikken. Det lokale merkeverkstedet klarte ikke å fikse den etter mange forsøk.
Hakon Skrevet Februar 10, 2008 Skrevet Februar 10, 2008 Hei "alle brukernavn er tatt" Jeg opplever E38 som en sterk og god konstruksjon. Såfremt normalt vedlikeholdt er utført propert vil f.eks en E38 728ia gi deg mye glede og stor grad av tilfredshet. Ellers tror jeg denne siden vil være til stor hjelp for deg når du skal vurdere din neste bil. http://www.autopower.se/Guider/Begagnatguiden/E38/ Lykke til.
Gunnar Skrevet Februar 10, 2008 Skrevet Februar 10, 2008 Mye av elektronikken og mekanikken er akkurat den samme på E38 og E39. Men vi er tre stykker på jobb som har E38, og de har nå noen særegenheter...
mhane Skrevet Februar 10, 2008 Skrevet Februar 10, 2008 Har hatt min E38 en stund nå og det har vært en problemfri bil for min del. Det er jo som Gunnar sier mye lik innmat på E39 og E38.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå