Gå til innhold

Varme giver. alt som har med lufting til 520i

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger og kjøpe giver/sensur som har med lufting av radiator av 520i.. får ikke varm luft ifra bilen og varmemåler i bilen er tuller litt. så trenger å pørve ut ny ting. så håper noen har noe de øsnker og selge bilig?

Skrevet

lufting av bme 6èr er ikke enkelt. bilen bør stå i motbakke og man har en skrue på toppen av radiator som man skrur opp av og til under oppvarmingen og når motor er varm kan man ruse litt for å få fart i systemet. Hvis dette ikke fungerer kan man prøve og fylle slangen som går inn på toppen av radiator med frostveske og på denne måten prøve og manipulere til å få vannpumpe til i få tak i vann. men selvfølgelig må du vite at pumpen er i orden og fungerer.

Skrevet

lufting av bme 6èr er ikke enkelt. bilen bør stå i motbakke og man har en skrue på toppen av radiator som man skrur opp av og til under oppvarmingen og når motor er varm kan man ruse litt for å få fart i systemet. Hvis dette ikke fungerer kan man prøve og fylle slangen som går inn på toppen av radiator med frostveske og på denne måten prøve og manipulere til å få vannpumpe til i få tak i vann. men selvfølgelig må du vite at pumpen er i orden og fungerer. og varmapperate må stå på fullt hele tiden under prosedyren.

Skrevet

jeg tenker sånn her: siden jeg får vann i alle slenger og god temp i slenge og måler i bilen oppfører seg rart. så må det være noe feil med sensor eller leddinger.

og varemaparet er også elktrisk etter som jeg har sjekket. så det starter vel ikke hvis temp sensor ikke er i orden tenker jeg?

hva trro du

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...