Mr.Dan Skrevet Februar 10, 2008 Share Skrevet Februar 10, 2008 Legger ut noen bilder jeg tok på Gatebil on ice i Øyer. (Hunderfossen) Vil vel si at alt var perfekt. Været var helt topp, ingen vind og godt og varmt. Sunny'n slo samtlige på 201m En EVO som fikk LITT skader Cossie VS cossie 'Ni bussen' som speakern sa Trist syn. Utrolig kjipt at den kassebilen sto der. (Det er også lov å kommentere bildene) (Noen er uklare. Det er første gangen jeg tar bilder med 70-300mm på kamera mitt) Det var en herlig dag på Isen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Februar 10, 2008 Share Skrevet Februar 10, 2008 så moro ut hvilken 70-300 har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Dan Skrevet Februar 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2008 så moro uthvilken 70-300 har du? Ja. Det var veldig gøy det Bruker en orginal Nikon 70-300mm VR. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasB Skrevet Februar 10, 2008 Share Skrevet Februar 10, 2008 hva skjedde med den EVO'en ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALPINA-B6 3.5 Skrevet Februar 10, 2008 Share Skrevet Februar 10, 2008 Den evon må jaggu ha treffi noe hardt ja.. Er vel ett par timers rettejobb.. Godt det ikke var en bmw.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Februar 10, 2008 Share Skrevet Februar 10, 2008 synes det var veldig skarpe bilder jeg da! men hvordan klarte evoen å bli så skadet? :s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuder Skrevet Februar 10, 2008 Share Skrevet Februar 10, 2008 Mange bra bilder, så ut som det var mye frisk kjøring der ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Dan Skrevet Februar 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2008 hva skjedde med den EVO'en ? Det som skjedde var at han kjørte inni fresern på traktoren som dreiv og brøytet der. Traktoren skulle trekke opp igjen en gatebil rescue. Det ble 'gulflagget'. Dette er noe jeg har hørt. Jeg så det ikke selv. Bare hørte det smallt jeg.. Trist er det hvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Dan Skrevet Februar 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2008 synes det var veldig skarpe bilder jeg da! men hvordan klarte evoen å bli så skadet? :s Takk for det. Fint og høre slike kommentarer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Dan Skrevet Februar 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2008 Takk for det, Tuder Det var meget bra kjøring der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Dan Skrevet Februar 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2008 BUMP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 hva skjedde med den EVO'en ? Det som skjedde var at han kjørte inni fresern på traktoren som dreiv og brøytet der. Traktoren skulle trekke opp igjen en gatebil rescue. Det ble 'gulflagget'. Dette er noe jeg har hørt. Jeg så det ikke selv. Bare hørte det smallt jeg.. Trist er det hvertfall.. Kjørte i fresen faktisk?? Jaja! Så stygt ut i allefall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 den evo'n fikk seg en ordentlig trøkk!! en herfra sin det.. veit hvem det er.. akkurat blitt ferdig med anlegget baki og litt kosmetisk rundt så skjer det der, utrolig surt.. men som sagt tidligere.. bra det ikke var en bmw viser bare at bmw gutta kan kjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå