KentRogerE34 Skrevet Februar 10, 2008 Skrevet Februar 10, 2008 Hva mener dere det går an å gjøre for å få mer luft til IC`en? skal bevare bilen mest mulig orginal, så blir ikke noe fanger bytte. her tenkt på og kappe bort det jeg har merket med rødt på bildet. men blir ikke fangern veldig myk og mister stivheten? takk for svar.
Bmweee Skrevet Februar 10, 2008 Skrevet Februar 10, 2008 hm..ville ikkje kappa vekk men ta hullbor og bore hull i fangeren også legger du svart netting bak, får nok luft inn også ser det kanskje ikkje så dumt ut som visst du kapper vekk større deler
vetu03 Skrevet Februar 10, 2008 Skrevet Februar 10, 2008 Ja, ville gjort det samme tror jeg.. Ser jo litt tøft ut;) Og husk svart netting! Ikke grå som På VS Motor M5. Selv om det ser veldig bra ut på den.. Gjør noe av det samme du;)
conan Skrevet Februar 11, 2008 Skrevet Februar 11, 2008 Ja, ville gjort det samme tror jeg.. Ser jo litt tøft ut;) Og husk svart netting! Ikke grå som På VS Motor M5. Selv om det ser veldig bra ut på den.. Gjør noe av det samme du;) Hvor skal han sette skiltet hen a? Den blir jo og dekke over anyway..
330xi Skrevet Februar 11, 2008 Skrevet Februar 11, 2008 De hullne der vil jeg tro det kommer minimalt med luft gjennom, vertfall så lenge det er nett i dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå