jensemann23 Skrevet Februar 10, 2008 Share Skrevet Februar 10, 2008 Bilen min fusker og er helt ubrukelig for tiden. Har ingen feilkoder i minnet, men tenkte det kunne være LMM. tok den av og målte mellom pin 1 og 2, motstanden går fra 0,37 Kohm når spjeldet er stengt, og oppover til spjeldet er halvåpent, ca til 0,700 kohm, men så går det ned igjen til 0,4 kohm når det er helt åpent. Det ser helt fint ut inni der, har revet av plastlokket og sett på potmeteret. Sprayet elektro CRC inni der... Pleier disse LMM-ene å gå i stykker ? Bilen lugger og fusker noe helt jævlig hele tiden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Februar 11, 2008 Share Skrevet Februar 11, 2008 korleis fusker bilen?? er det napping heile tida? eller er det kunn naar du gjer gass..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daffen Skrevet Februar 11, 2008 Share Skrevet Februar 11, 2008 jeg henger meg på her.. har faktisk samme probleme på en m50b20 motor.. vil tippe den fjusker når han gasser på, har du kjekket bensinpumpa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Februar 11, 2008 Share Skrevet Februar 11, 2008 jeg har Lmm til deg iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
330xi Skrevet Februar 11, 2008 Share Skrevet Februar 11, 2008 Hvis bilen jager på tomgang kan du prøve å dra ut ledningen til LMM. Bilen skal da gå høvelig gjevnt på tomgang. Hvis du opplever noen forskjell det det mest sansynlig LMM som er gåen. Jeg fikk olje på min her for en sund siden. Kjøpte LMM rens på boks hos Mekonomen, og den funka kjempebra! Har hørt at det skal funke å spraye den med startgass også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Februar 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2008 Hei. Ja, motoren fusker når jeg gasser på, den mister liksom alt draget. men det er bare i perioder. Noen ganger er den helt fin. Når den er sånn, så går den også veldig dårlig på tomgang, stopper nesten, og går opp og ned fra 200 til 500 RPM. Så holder den på å stoppe, for så å plutselig komme seg opp på normal tomgang igjen. Har du funnet ut av hva det var på din? Jeg har skiftet bensinfilter i dag, og det hjalp ikke. Hvor sitter pumpa? Er det den som ligger i tanken? Vil det variere sånn da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Februar 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2008 har forresten målt på LMM, og den ser ut til å ha normale verdier, 4 rundt 4 volt på tomgang, og nedover til 1,8-2 volt på full gass... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mafia Skrevet Februar 12, 2008 Share Skrevet Februar 12, 2008 Kan det være så enkelt at den ikke går på alle pluggene? Men noen som kan si meg hvor jeg kan få en feilkode avleser til min E36? Min far har en til sine e30, og e32. Men når jeg prøver å ta den i min, kommer det opp en form for "oppkoblingsfeil" husker ikke hva koden var. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Februar 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2008 jeg sliter fortsatt:S Når jeg gir helt full gass slutter den å fuske,og begynner å dra igjen.. Noen som har samme symptomer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
330xi Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 Høres ut som LMM, falskluft eller lamda.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30sprova Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 Har lmm til deg hvis det er den som er gåen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå