Gå til innhold

Min E30 320i '87 "snart turbo"

Share

Anbefalte innlegg

Bilen er da en 87 modell, gått i bygda her siden den var ny, og nå ble det altså min tur til å koste på den masse penger og gi den ett nytt liv!

Jeg vil tro att den kom med den stylinga ut av fabrikk, for de som har eid den er forholdsvis eldre folk og jeg tviler på att de har satt på dette selv .. hehe! Om noen mener/vet noe annet si gjerne ifra :)

Planen er i allefall å ha den som den er, har selvsagt gjort endel som ikke var til å unngå:

- 60/60 senkesett /m dempere

- Senkeskåler foran

- Borret/slisset bremseskiver foran

- Momo ratt

- Skinninteriør

- Nye spredere

- Hvite blink foran

- Sorte nyrer

- Girkule med lys

- Linselamper med angle eyes

- Hvite/røde baklamper

- Lyktelister

- Brock b1 (8.5x17 og 7.5x17)

- Lakkert opp igjen endel på lakkverksted

- Greit anlegg

- Xenon

Planene fremover

- Tone ruter (kanskje)

- Motor (har bestilt turbokit)

- m3 speil (har liggende, men er usikker)

- Svart plate mellom baklys (har liggende, men er usikker)

bmwe3001.jpg

bmwe3002.jpg

bmwe3003.jpg

bmwe3004.jpg

bmwe3005.jpg

bmwe3006.jpg

bmwe3007.jpg

bmwe3008.jpg

bmwe3009.jpg

bmwe3010.jpg

bmwe3011.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jasså, det ble ny E30 på deg ja :) Så ut som en ryddig og pent eksemplar! Kan aldri huske å ha sett den bilen rundtom..

Rart du ikke har sota rutene.. 'The flasher stuk' har endra seg litt? :P

Er det en ny M30 som står for tur under panseret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, vet ikke hva man skal kalle den, så på koed att det er edition frontleppe, og edition spoiler, så derfor ;)

Nå er den senket med 60/40 supersport, samt supersport senkeskåler foran, noe som tilsvarer ca 70-75mm totalt foran, mot 40mm bak, så jeg mener jeg skulle hatt den litt lavere i rompa, det er litt stuk på den sånn som det er, men det er helt ok igrunn..

Jada Oddis ;) Sotet ruter det kommer helt sikkert, ei mild toning rundt hele bilen så den får rette stuket, hehe ;)

blir nok ikke m30 denne gangen i tilfelle, om det blir noe så blir det turbomotor med datasprut, men det skjer ikke før det nærmer seg høst, driver å skal bygge garasje også så jeg har en plass å skru :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Har lagt ut fler bilder i øverste post! Syns bilen begynner å se grei ut nå, har ikke vært på biltema og kjøpt hvite blinklys på skjermene enda :)

Men har fått byttet ut til skinninteriør, samt trekt opp hatthylla med skinn også, ble meget bra.. Innvendig trenger den en skikkelig vask, for det har ikke blitt gjort siden jeg kjøpte bilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peiling på hvilke sideskjørt det der er ?

Ser ut som du hadde noenlunde samme utstyr levert ifra fabrikk som meg, lakkerte speil, shadowline, lippe forran og spoiler bak, samt kanskje mtech understell?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag kom xenon kitene mine, har komplett til alle lamper på bilen, men vet ikke om jeg skal bruke dem, blir så helvettes mange bokser ;)

har montert i nærlys, så er spent på hvordan det blir.. ser jo bra ut med 8000k :)

EDIT: Bilde i øverste post..! Skriker etter 8000k dioder i angle eyes'ene, men ser absolutt bedre ut enn før

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...