ALPINA-B6 3.5 Skrevet Februar 11, 2008 Skrevet Februar 11, 2008 Driver med ett M20B25 prosjekt som skal i en E30.. Datasprut må vel til har jeg funnet ut, satser på litt mere enn 250hk. Så det er vel den trygge veien å gå.. Mekaniske ting fikser jeg greit.. Men når det kommer til det elektriske trenger jeg nok litt råd ja.. Hva skal jeg velge, og hvorfor.??. En jeg kjenner har sagt autronic sm4.. Og han har peil på dette kontra meg vaffal.. Er ett minus og det er prisen, sprutet koster vel 20k, og trenger følere og greier for 10k i tillegg.. Er dette veien å gå.?. Råd og tips tas imot med takk. Tom egil
E36Cab1 Skrevet Februar 11, 2008 Skrevet Februar 11, 2008 Billigaste alternativet er vel MegaSquirt(MS).Haltech har jo bra sprut også i forskjellige varianter.
ehrnst Skrevet Februar 11, 2008 Skrevet Februar 11, 2008 nå ligger det et haltch PnP sprut til salgs her og på autodb!
ALPINA-B6 3.5 Skrevet Februar 13, 2008 Forfatter Skrevet Februar 13, 2008 Driver og titter på haltech nå.?. Andre innspill?
knut_olestad Skrevet Februar 13, 2008 Skrevet Februar 13, 2008 Kunne godt tenkt meg noe mer info om MegaSquirt jeg, passer vel å ta det her?
viplash Skrevet Februar 13, 2008 Skrevet Februar 13, 2008 Jeg har hatt MegaSquirt i min forrige bil, og om jeg skal ha et datasprut i en bil igjen i fremtiden, blir det ikke MegaSquirt. Vi hadde masse knot med det. Og jeg klarte kun og finne et eneste selskap som kunne mappe opp megasquirt i norge, og de holdt til 40 minutter kjøring i fra Elverum. Jeg ville nok heller lagt litt mer kroner i et datasprut, og fått et mer annerkjent merke som flere kan hjelpe med.
TOREBMW Skrevet Februar 13, 2008 Skrevet Februar 13, 2008 haltech er veldig bra. har bare gode erfaringer med det!! haltech e6x feks.
ehrnst Skrevet Februar 13, 2008 Skrevet Februar 13, 2008 MS er det flere og flere som mapper nå. autokvikk i oslo har god erfaring med MS også. Kjører selv MS og det fungerer fjellstødt. Men nackdelen med et sprut som MS er at du må ville forske selv.
Kristov Skrevet Februar 13, 2008 Skrevet Februar 13, 2008 Velg et av de kjente merkene så er du safe. OT: Blir det turbo allikevel?
oddis Skrevet Februar 13, 2008 Skrevet Februar 13, 2008 Er du villig til å dra til Elverum/Våler/Flisa distriktet i Hedmark for å mappe er det iallefall 0 problem med MS. Her går det over 20 biler med MS. Det er en privatperson som innstallerer og mapper ganske billig her oppe.. Han står bak nesten alle de store MS innstallasjonene herover. Han skaffer også alt direkte fra USA. Og TK trimming, FMS og Autokvikk mapper jo MS. Til og med PPF mapper MS.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå