elieeg Skrevet Februar 11, 2008 Share Skrevet Februar 11, 2008 vurderer å lakere cromlistene rundt vinduene på bilen min. e30. noen som vet hvordan det er lettest å gjøre det? maskere og sprailakke, eller kan man plukke dem av.? hvordan lakk er best å bruke for at det ikke skal flasse av etter kort tid? pusses ned? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Delousion Skrevet Februar 11, 2008 Share Skrevet Februar 11, 2008 Er vel lettest å ta di av, pusse skikkelig slik at du får en forholdsvis grov overflate. Deretter grunne bra, pusse ned evt. ugjevnheter og lakke? Har ikke gjort dette selv, men vil tro dette er en grei løsning? Kommer sikkert flere, bedre svar av andre folk senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Februar 11, 2008 Share Skrevet Februar 11, 2008 Fant en DIY her. Fant også en DIY på autopower men det er bytte av listene på en E39, her. Håper den kunne være til hjelp. Har lest i en DIY som jeg ikke finner igjen der jeg lurer på om de ikke bruker et stoff fra wurth som hefte middel. Kom med tilbake melding når du er ferdig da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Februar 11, 2008 Share Skrevet Februar 11, 2008 Er det ikke mye lettere og bedre med originale shadowline lister? Lakking av chrom har litt lett for å flasse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokke Skrevet Februar 11, 2008 Share Skrevet Februar 11, 2008 jeg glasblåste mine lister, grunnet dem og lakket.. det blir bra! ingen flassing i det hele tatt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Februar 11, 2008 Share Skrevet Februar 11, 2008 Må si meg enig med sistemann her, hvorfor kjøper du deg ikke bare shadowline? Syntes chrome er stiligere, men men.. Er vell bare for polizei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Februar 11, 2008 Share Skrevet Februar 11, 2008 jeg glasblåste mine lister, grunnet dem og lakket.. det blir bra! ingen flassing i det hele tatt.. Men når alt dette er gjort er en jo på god vei til å ha handlet inn de shadowline listene da. Så vil nå absolutt påstå at det er ett bedre alternativ, i tillegg har han jo fortsatt chromlistene liggende om han evt vil sette de på igjen en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dj Feed Skrevet Februar 11, 2008 Share Skrevet Februar 11, 2008 På ein e30 syns eg det passer bedre med shadowline, enn chrom!! Visst du ikkje har utstyr til å sandblåse sjå eller kjenner noen som gjør det, er det nok best å bare kjøpe shadowline!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elieeg Skrevet Februar 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2008 takk mye bra svar! får se hva det blir til.. tror jeg prøver å skaffe shadowline lister. men kunne vert spennende å prøve og lakke også. synes e30 er kulere i shadowline. cromen skiller seg litt for mye ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå