Dirty Skrevet Februar 11, 2008 Skrevet Februar 11, 2008 Yes , kom fra Eu kontroll nå. heldigvis sa de ikke noe på motor meen Stor slitasje i indre endeledd venstre side. før jeg går laus, må bare være sikker, det er den foringen som sitter på stabstaget framme?
Zacha Skrevet Februar 11, 2008 Skrevet Februar 11, 2008 endeledd er det staget som går ut fra styringen. det er to-delt og ytre endeledd er det om naturlig nok sitter ytterst=)
turn-in Skrevet Februar 11, 2008 Skrevet Februar 11, 2008 Indre endeledd sitter på tannstaget. Det kan tenkes at det menes indre bærekule også, jeg ville fått det bekreftet av mekanikeren.
Dirty Skrevet Februar 11, 2008 Forfatter Skrevet Februar 11, 2008 hmmblir helt forvirret jeg. mekanikkeren pekte på stabstaget framme , og sa denne var gåen. og ser på kontroll seddelen, at det står Stor slitasje i indre endeledd venstre side. hmm..
Dirty Skrevet Februar 11, 2008 Forfatter Skrevet Februar 11, 2008 Snakket med han nå. hadde skrevet feil vist HMm. Jaja uansett så er det ut fra tannstanga, inni der gummien er , som er gåen? går jeg utifra ? http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /11474.gif nummer 6 på bilde.
turn-in Skrevet Februar 11, 2008 Skrevet Februar 11, 2008 Det er vel nr. 5 hvis det er venstre side. Hmm, ser ut som man må kjøpe dette komplett inkl ytre endeledd...
Dirty Skrevet Februar 11, 2008 Forfatter Skrevet Februar 11, 2008 sa bare til mekanikkeren at han måtte bestille det jeg trengte. får innkjøpspriser uansett. så blir jo billigere en hos GS. + slipper å vente på delene så lenge. men takk får hjelpen. nå må jeg bare komme meg hjem å få festet batteriet
ReiRud Skrevet Februar 11, 2008 Skrevet Februar 11, 2008 det står et nr foran kommentaren, hvis det er styreledd så er det 2,3... hvis det er stabilisator stag så er det 5,4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå