zeloo Skrevet Februar 11, 2008 Skrevet Februar 11, 2008 Hei Føler meg nesten litt dum som stiller dette spørsmålet blandt alle de hardbarka mekkerne her inne Jeg har en e46 som sigarett tenneren har gått i stykker på. jeg skrudde opp slik at jeg fikk handa under askebegeret, men jeg fikk den ikke ut. satt bom fast. jeg prøvde og å få ut hele konsollen med det lille rommet over aksebegeret. men jeg har ikke lyst til å bare bruke makt og ødelegge noe. er det noen her som har noen tips så jeg kan få fikset dette? vil spille PSP i bilen!! takk for alle svar
StianA Skrevet Februar 11, 2008 Skrevet Februar 11, 2008 et tips i vinden men har du sjekket sikkringen?
zeloo Skrevet Februar 11, 2008 Forfatter Skrevet Februar 11, 2008 jepp er nok ikke sikringen. det som har skjedd er at en mobil lader har gått i deler inni den. så får ikke engang trykket inn tenneren.
Azeton Skrevet Februar 11, 2008 Skrevet Februar 11, 2008 Mulig løsning er jo og sjekke om du får ut bitene med nebbtang?
zeloo Skrevet Februar 11, 2008 Forfatter Skrevet Februar 11, 2008 hehe jepp har prøvd dette selv. har også lest om andre som har gjort det som har kortsluttet tenneren. det koster 31,- for en ny en. så ser ikke på det som så stor kostnad for å få inn en ny en. men spm. er hvordan jeg kan få ut konsollen som sitter under klima og cd spiller. er det noen triks. ser ingen skruer liksom;)
Muren Motorsport Skrevet Februar 13, 2008 Skrevet Februar 13, 2008 ser hvertfall slik ut i deler.. Men hvis du napper ut sikringa til tenneren så kan du trygt bruke nebbtang trikset! http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=51&fg=35
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå