Gå til innhold

Kan noen hjelpe vedr Automatgir på en 91 mod Bmw 525i ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har problemer med atomatkassen,når jeg kjører i 50,60,70 km osv går automaten helt topp.

men hvis jeg kjører i helt lave fart 10-30 km gården over i slags reserve modus gir og drar ikke i det hele tatt :x når jeg da stopper bilen og stenger av tenningen helt og starter igjenn går den helt nomalt en liten stund 5min så er det på an igjenn. jeg har en anelse at det kan være filteret i kassen og har bestilt filter og pakning hos gs bildeler.

Hadde vert kjekt med proff tilbakemelding her siden det er så mangen duktige menesker her på Bimmers :wink:

takker for en rask tilbakemelding på forskudd :D

Mvh Tom T Hall. :lol:

Skrevet

Ok. tenkte du ville ha det kjapt. :D Har hatt problemer med automaten min eg o, så eg bygde om. E det zf4hp22 kasse på din? Isaåfall om du trenger en delekasse så har eg det og liggende. :P

Skrevet

Bare pass på og ikke kjør for mye i nødmodus,da er den låst i 4'gir.

Da sliter du istykker konverteren,prøv med nytt filter og olje først,hjeper ikke det må du få tatt en diagnose på den.

Jeg har nye turtallsgivere og ledningsnett til 5hp18 om du trenger. Har vært brukt ca 20 mil. Det hjalp ikke på kassa mi,for den var utslitt.

Det koster ca 2000.- nytt,selger det for 500.- bedre og selge det til noen som trenger det,ligger det lenge nok blir det bare kastet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...