MotorViagra Skrevet Februar 11, 2008 Skrevet Februar 11, 2008 Bilen er ganske orginal karros messig. Motor: M50b25 uten vanson Nyoverhalt, nye lager,ringer, pakkninger av hele motor, 3,5 mls med arp (slipt blokk og topp). Ny vannpumpe,reimer osv. Ny Clutch zinter, 2 stykk 255l bensin pumper. Megasquirt sprut med 550cc dyser . T70 turbo med helstøpt manifold 46mm wastegate, ic 300*300*75. Dump, bensin reg. div intrumenter inni Benket til 521hk og 720nm Legger ikke ut bilder da bilen ikke er klar, lurer bare på evt hva er dette verdt vis jeg skal selge denne.
BreitBau Skrevet Februar 11, 2008 Skrevet Februar 11, 2008 Hmm.. Hvis det ikke er godkjent, som en annen original.. Personlig gir jeg ikke en krone ekstra for noe jeg må pelle av på neste PPK.. Men godkjent? Da snakker vi endel ekstra... Når det gjelder overhalt osv, så sier jeg som taksereren i Gjensidige sa til meg: "Selv om du har pusse den opp og den er strøken motomessig og karosserimessig, betyr ikke det at den er mer verdt. Det betyr bare at den er i veldig i god stand.."
Turbotommy Skrevet Mars 29, 2008 Skrevet Mars 29, 2008 Du må få lakt ut nå bilder av prosjektet! Er lite 5 serie prosjekter å se her på forumet...
mrbatnes Skrevet Mars 29, 2008 Skrevet Mars 29, 2008 smidd eller orginal inmat? 520 hester på org innamt hørtes mye ut
MotorViagra Skrevet Mars 29, 2008 Forfatter Skrevet Mars 29, 2008 smidd eller orginal inmat? 520 hester på org innamt hørtes mye ut Det blir smidd innmat forandring i planene. Klar til rudskogen Cp stempler med h-profil smidde råder. Mls med arp Race kjede Turbokammer Race ventilfjærer osv osv oppsette er ferdig stått på en bil i sverige, Men blir nok en annen map. Skal prøve å runde 600 hk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå