Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bilen er ganske orginal karros messig.

Motor:

M50b25 uten vanson

Nyoverhalt, nye lager,ringer, pakkninger av hele motor, 3,5 mls med arp (slipt blokk og topp).

Ny vannpumpe,reimer osv. Ny Clutch zinter, 2 stykk 255l bensin pumper.

Megasquirt sprut med 550cc dyser . T70 turbo med helstøpt manifold 46mm wastegate, ic 300*300*75. Dump, bensin reg. div intrumenter inni

Benket til 521hk og 720nm

Legger ikke ut bilder da bilen ikke er klar, lurer bare på evt hva er dette verdt vis jeg skal selge denne.

Skrevet

Hmm.. Hvis det ikke er godkjent, som en annen original.. Personlig gir jeg ikke en krone ekstra for noe jeg må pelle av på neste PPK..

Men godkjent? Da snakker vi endel ekstra...

Når det gjelder overhalt osv, så sier jeg som taksereren i Gjensidige sa til meg: "Selv om du har pusse den opp og den er strøken motomessig og karosserimessig, betyr ikke det at den er mer verdt. Det betyr bare at den er i veldig i god stand.."

  • 1 month later...
Skrevet
smidd eller orginal inmat? 520 hester på org innamt hørtes mye ut :P

Det blir smidd innmat :) forandring i planene.

Klar til rudskogen 8)

Cp stempler med h-profil smidde råder.

Mls med arp

Race kjede

Turbokammer

Race ventilfjærer

osv osv

oppsette er ferdig stått på en bil i sverige, Men blir nok en annen map. Skal prøve å runde 600 hk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...