steffen- Skrevet Februar 11, 2008 Skrevet Februar 11, 2008 jeg luer på åssen man ser forskjell på orginale M fangere foran, sideskjørt og bakfangern. i forhold til uorginale fangere. takk for svar : )
///Mysild Skrevet Februar 11, 2008 Skrevet Februar 11, 2008 hmmm... det eneste jeg kan kommer på er faststøpt leppe på frontfanger (kan også få uten) og klemmene til kjølekanalene kan også mangle, det kan mangle hull i skjørtene (kan også være med hull) og leppa bak kan være ferdig støpt i fangeren (kan også komme uten) gjerne prisen er forskjellig og kanskje noe tilpassing... men ellers er det skjeldent å se noe forskjell...
steffen- Skrevet Februar 11, 2008 Forfatter Skrevet Februar 11, 2008 okei. for har sett en fanger der leppe er med løst. den som er tilnærmet den ene fra koed.dk de sideskjørtene jeg har sett på er det sånne runderiger på (hull) bakfangern er det også lås diffuser : p så det er vell tilnærmet litt det orginale. men er det noe forskjell på det uorginale fra koed.dk enn det er fra andre steder? når det gjelder passform?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå