milhouse Skrevet Februar 11, 2008 Share Skrevet Februar 11, 2008 Selger nå godbilen min, håper det er en entusiast som overtar bilen. Mer info fåes på finn.no http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=12452559&sid=xz6cbaLZIZj705030 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Februar 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2008 ny bilder er lagt inn på annonsen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola. Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 Dette er grom bil folkens Svigers har en maken i sedan, å den er flott å kjøre.. De kan chippes til utrolige 280hk 600nm!!! (nesten identisk motor med 330d) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet Februar 15, 2008 Share Skrevet Februar 15, 2008 Alt det utstyret fikk meg nesten til og sikle litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Februar 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2008 Det er bare å løpe å kjøpe. Jeg jobber som selger hos stenshagen og skal klare å gi ansattvilkår på finansering, samt at felger, CF front og bakfanger, dvd system vil bli installert til kost pris. det er mulig å trimme denne bilen mye, da tar man bare ut hjernen sender den til Strandveien Auto og du får 610nm og 276 etter hva jeg har hørt. Koster vel i overkant av 20 000, men tror jeg får det for 15000-17000. Jeg har ikke gjort det da jeg egentlig kan selge bilen gjennom butikken, men da må jeg beholde bilen i 8 mnder til. Og hvis bilen hadde vært trimmet og solgt gjennom oss hadde jeg fått fyken på dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
valrun Skrevet Februar 16, 2008 Share Skrevet Februar 16, 2008 Herlig bil! Hva skal du ha nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Februar 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2008 Herlig bil!Hva skal du ha nå? Samboern min har sagt at hvis jeg skal ha sportsbil så er det de neste årene jeg kan ha det, ente derfor med at hun fikk meg til å kjøpe en 2001 carrera 4 gått 58000km!! Jeg var ikke vansklig!! Er en drøm som kommer i oppfyllelse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvileren Skrevet Februar 18, 2008 Share Skrevet Februar 18, 2008 Grattis! Ikke noe dårlig valg det der. Kjørte en slik en for noen år tilbake og kan skrive under på at det absolutt er en underholdene bil. Bare ikke provoser bilen slik at den slipper med rompa...da tror jeg bare det er gudene som kan hjelpe deg, hehe Har du noen bilder av det nye gliset? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Februar 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2008 Grattis! Ikke noe dårlig valg det der. Kjørte en slik en for noen år tilbake og kan skrive under på at det absolutt er en underholdene bil. Bare ikke provoser bilen slik at den slipper med rompa...da tror jeg bare det er gudene som kan hjelpe deg, heheHar du noen bilder av det nye gliset? Her er den nye bilen, kjøpt av en italiensk bruktbil selger utenfor New York, håper den har motor når den kommer over!!! Beklager at jeg svikter alle her, men en z4 coupe ble litt for dyrt samt at man taper for mye penger på en sånn bil i løpet av ett år! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Februar 19, 2008 Share Skrevet Februar 19, 2008 Blir det en egen Porsche-klubb på Stenshagen nå eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Februar 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2008 Det er flaut men ja det blir nok det!! En av min bestekompiser sitter på jobbpulten ved siden av meg og bor 100 meter fra meg. Vi konkurrere om de samme kundene og han IDENTISK bil. Dvs jeg har sportsratt og han har turbofelger!! Sjefen synes det er litt dårlig gjort at vi har like biler så han har nå begynnt å lete etter bil han også!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Februar 20, 2008 Share Skrevet Februar 20, 2008 Da er jo ikke bilene like i det hele tatt da jo! Og Lars har jo hatt bilen mye lenger enn deg... hehe. Du får hilse Lars fra meg da, og Jens om han er der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Februar 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2008 Kjenner du Jens og Lars? lars har hatt bilen ett år nå. Jeg har tatt over ett Jens Kristian og har lars sin gamle pult! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Februar 20, 2008 Share Skrevet Februar 20, 2008 Kjøpte bilen min av Jens Døvle, også var jeg en periode innom veldig ofte da jeg jobbet ved siden av. Fant etterhvert ut at jeg hadde noen felles kjente med Lars. Ikke stort mer enn det. Er det forresten du som ble ansatt i sommer eller noe? Jeg hadde nemlig tenkt til å søke men da var det en som akkurat hadde fått jobben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet Februar 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2008 Jeg jobbet som ekstrahjelp i sommer og skulle egentlig fortsette med det. Men så spurte de om jeg ville begynne som selger, takket først nei, siden jeg har ett år på skolen. Da de sa at jeg kunne få fri til å følge timer så var svaret ganske enkelt! Lars og jeg er i samme vennegjeng så da skal jeg undersøke hvem du er!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg