trondj2208 Skrevet Februar 12, 2008 Share Skrevet Februar 12, 2008 Som overskriften sier så leter jeg etter en 320/325 E30 cab eller coupe. Jeg vet at dette ikke er en nybil akkurat, men har allikavell kriterier: - Eu godkjent senest 2007 - Minimalt/Null rust - Servicehefte (ikke et must, men LITT historie bør finnes) - Alt elektrisk og teknisk -bør- funke - Sportseter/Skinninteriør - Overstylede biler og biler som har ungdomspreg styrer jeg unna og vil ikke gi noe respons tilbake på. Prisklasse: 40.000-70.000 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lfossheim Skrevet Februar 12, 2008 Share Skrevet Februar 12, 2008 Hallo, Jeg vurderer salg av denne: BMW E30 325i 1991 mod CAB Bilen er diamante svart og fremstår som meget pen. Bilen er tilnærmet original og har nå ca 230.000 KM. den sviver meget pent. Utstyr: Skinn intriør Sentrallås Elekstriske vinduer Elekstriske speil Vinterdekk på originale alu BMW felger – Ubrukte Ny CAB Ettermontert utstyr: Grenrør Komplett effektannlegg fra Koed – uten katalysator 7,5 x 17 alu. Felger Trim chip K&N filter Senket 60/40 – Godkjent DEFA alarm - koblet opp mot sentrallås Tre ratt M3 speil – kopi E46 gearknott med lys CD med MP3 Alle originale deler medfølger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trondj2208 Skrevet Februar 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2008 Hallo,Jeg vurderer salg av denne: BMW E30 325i 1991 mod CAB pm sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trondj2208 Skrevet Februar 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2008 bump... har ikke hørt fra misteren over på 3 dager så han vil vell ikke selge :/ synd, jeg ville tatt godt vare på bilen hans! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trondj2208 Skrevet Februar 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2008 bump... har ikke hørt fra misteren over på 3 dager så han vil vell ikke selge :/ synd, jeg ville tatt godt vare på bilen hans! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå