Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er imponert. og her i huset blir det nok mange flere BMW'r ja. :)

bimmert er i fra Skien, og er snekker. Kjører en 325 E36, ble medlem i november 2006, og har på over et år kun skrevet hele 78 innlegg.. Har amerikanske hester i en mustang, også...

• Svar 175
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Bimmerlars heter lars vegard tenker jeg? Er mekaniker og kjører litt forskjellig. Bla. e30, e28 og e36. Han legger inn 4.68 innlegg pr dag. Og syns at å skifte automatkasse i E36 er veldig greit ;)

Skrevet

Deep Dish kjører ein 523 e39 som han egentlig skulle ønske var veldig blå? Han bor i Bodø, og fyser en del. tru han har ein veldig dyp oppvaskkum. rekner med han er medlem på www.frantzenracing.com men eg vet ikkje brukernavnet hans der inne. Trur ikkje han vet mitt heller. :D

Skrevet
Bimmerlars heter lars vegard tenker jeg? Er mekaniker og kjører litt forskjellig. Bla. e30, e28 og e36. Han legger inn 4.68 innlegg pr dag. Og syns at å skifte automatkasse i E36 er veldig greit ;)

Hehe :D Du som hadde havarert kasse eller leste du bare tråden?

Skrevet
Deep Dish kjører ein 523 e39 som han egentlig skulle ønske var veldig blå? Han bor i Bodø, og fyser en del. tru han har ein veldig dyp oppvaskkum. rekner med han er medlem på www.frantzenracing.com men eg vet ikkje brukernavnet hans der inne. Trur ikkje han vet mitt heller. :D

Hehe... Bilen min er blå den, ikke noe ønske det.! Og nei, er ikke medlem på www.frantzenracing.com.! Men det er sant at jeg fryser litt, har akkurat lukket igjen vinduet.!! :)

Skrevet

Chris er fra Drøbak og kjører 325 tror jeg. Han har litt under 1 innlegg pr. dag siden han ble registrert på forumet.

Skrevet

Ivanrogov kjører en 318it, rundt 80 modell..

Ellers til arbeid driver han hallikvirksomhet oppe i Steinkjer, og har noen hoe's nede i Oslo også (iom. at det er utrolig god business her).

Som hobby har han sin lille Chihuahua som han koser og leker med. Bruker alle pengene sine på styling (krøller, vaske pelsen, klær)

Sist men ikke minst; HAN ER GENERALMAJOR!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...