el nino Skrevet Februar 12, 2008 Skrevet Februar 12, 2008 har ein 328 ic som bensin målern ikkje funker på,den ligger på tom tank heile tida og er eit oransje lys der. funker heller ikkje på kjørecomputer. noen som veit ka som er grunn til problemet her?
hawkey Skrevet Februar 12, 2008 Skrevet Februar 12, 2008 sjekk følerene som sitter nedi bensin tanken. de sitter under baksetet. 1 på hver side. (den ene sitter bensinpumpa på) disse følerene har en tendens til å bli ødelagte eller en ledning som løsner osv. hvis det ikke er løs ledning på noen av dem, kan du bare ohm'e dem så finner du ut om eller evnt hvem som er def. hadde samme problem på min. der var det bare løs ledning.
hawkey Skrevet Februar 12, 2008 Skrevet Februar 12, 2008 sjekk følerene som sitter nedi bensin tanken. de sitter under baksetet. 1 på hver side. (den ene sitter bensinpumpa på) disse følerene har en tendens til å bli ødelagte eller en ledning som løsner osv. hvis det ikke er løs ledning på noen av dem, kan du bare ohm'e dem så finner du ut om eller evnt hvem som er def. hadde samme problem på min. der var det bare løs ledning.
el nino Skrevet Februar 12, 2008 Forfatter Skrevet Februar 12, 2008 har hatt sete vekk der bak og skjekket litt men fant ikkje ut noe. var dei eit oransj lys på målern din og?når den låg på tomt og har du kjørecomputer som de heller ikkje visste på?
hawkey Skrevet Februar 13, 2008 Skrevet Februar 13, 2008 hadde ikke kjørecomp. jeg nei. men den vil vise tomt der også hvis det er feil på 1 av målerene. er mest sansynlig der feilen er siden det viser tomt på kjørecomp. også. prøvde du å ohm'e begge målerene?
el nino Skrevet Februar 14, 2008 Forfatter Skrevet Februar 14, 2008 ka tall skal eg få opp når eg måler da?
hawkey Skrevet Februar 15, 2008 Skrevet Februar 15, 2008 sorry sent svar. husker ikke helt verdiene du skal ha, men bare sjekk at verdien forandrer seg opp og ned ettersom du dytter flotøren opp eller ned.
Bjørn 320 Skrevet Februar 15, 2008 Skrevet Februar 15, 2008 Sannsynlegvis uendelig motstand, pleier å stå 0. i displayet... Men som mrwolfyboy seier...det skal forandre seg om du flytter den opp og ned
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå