Dirty Skrevet Februar 12, 2008 Skrevet Februar 12, 2008 Orginal , nesten helt ny ps3 60 GB utgaven. ny fra expert får 1-2 måneder siden. de har sluttet å selge 60 gb utgaven, så disse selges ikke billig lenger , heldigvis får meg 60 gb utgaven har estra USB, utganger, minnekort leser. og mulighet til å spille ps2 spill. * 1 stk usb ladekabler til sixxaxis kontrollene * 1 stk nettverkskabel *1 stk HDMI kabel * 1 stk strømkabel * 1 stk av multikabel /scart * 1 stk component kabe (grønn, blå, rød) 2 trådløsekontroller guitar hero 3 med guitar og 7-9 spill. husker ikke i farta, alle så skriver de inn senere. og 10 ps2 spill er bare kule tittler. Og alt er nesten helt nytt. Selges til en som hvet hva 60 GB utgavene er værd + masse utstyr.
StianA Skrevet Februar 12, 2008 Skrevet Februar 12, 2008 intressert i og bytte mot noe eller vil du ha cash for den?
StianA Skrevet Februar 12, 2008 Skrevet Februar 12, 2008 har en prosjektor helt ny nesten: http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfov ... plid=86816
Dirty Skrevet Februar 12, 2008 Forfatter Skrevet Februar 12, 2008 Slik en har jeg selv , 2 stk av faktisk. så neitakk. og prisen er somsakt mye mer en det og ser folk selger bare konsoller uten ekstra Utstyr til 7-8 lapper lett. legger den ut på qxl senere idag.
Dirty Skrevet Februar 12, 2008 Forfatter Skrevet Februar 12, 2008 ja skal legge din og ut på qxl etterpå http://www.qxl.no/accdb/viewitem.asp?Au ... =529977318
BMWPower Skrevet Februar 12, 2008 Skrevet Februar 12, 2008 Ca pris?? Grunnen for de ikke lager 60GB mer er vel fordi at det kommer en med 80GB eller mer snart
Dirty Skrevet Februar 12, 2008 Forfatter Skrevet Februar 12, 2008 Og den 80 gb vil ikke funke likebra som 60 gb gjør med ps2 spill osv. derfor folk er kåte på disse. går ikke uder 9500,- ikke minnekort leser eller Flere usb porter, slik denne har
stfu Skrevet Februar 15, 2008 Skrevet Februar 15, 2008 nei og nei gutter. 60gb versjonen ble slutta og lage fordi det var en bøg med den. noen maskiner tryna osv. det er fordi for å få ps2 spill og ps spill til å virke er de putta 10 år hammel teknologi inn i 60 gb maskinene. og ny teknologi og gammel funker aldri bra sammen. så det er noen maskiner det er feil på osv. det er derfor de lagde 40gb maskinen og heller anbefaler at folk har en ps2 også.
Dirty Skrevet Februar 15, 2008 Forfatter Skrevet Februar 15, 2008 nei og nei gutter.60gb versjonen ble slutta og lage fordi det var en bøg med den. noen maskiner tryna osv. det er fordi for å få ps2 spill og ps spill til å virke er de putta 10 år hammel teknologi inn i 60 gb maskinene. og ny teknologi og gammel funker aldri bra sammen. så det er noen maskiner det er feil på osv. det er derfor de lagde 40gb maskinen og heller anbefaler at folk har en ps2 også. tror du at det er en playstation 2 bygd inn i playstation 3en? Playstation 3 60 gb kjører software som emulerer Playtation 2 spill. Forskjellen i innholde på en 60 og versjon 40 gb versjon er : En annen type Kjøleribber 20Gb mindre harddisk Færre usb borter Ingen kortleser Størren for ps2 spill blir fjernet fordi sony ville prøve nye metoder får å få solgt flere ps3 spill. ps3 60 gb er like stabil som 40 gb versjonene, det er bare en serie av 60 gb playstation som hadde problemer med blueray spilleren, og forresten playstation 1 spill funker i 40 gb au. så skjekk fakta før du øddelegger salgstråden min med bullshit
crom Skrevet Februar 16, 2008 Skrevet Februar 16, 2008 Så _nå_ skal du selge den altså Ikke når jeg spurte i Wii-tråden din 9lapper blir litt i meste laget for meg desverre.
conan Skrevet Februar 16, 2008 Skrevet Februar 16, 2008 Hehe, lykke til med salget. Uannsett om denne er fjerna fra hyllene er den jo ikke gull verdt da. Er jo ikke såå lengesia den ble lansert da, så er jo litt rart den har blitt trukket tilbake allerede?! Ting som funker og selger blir jo ikke fjerna uten grunn. Sony vil tjene penger og driter vel i om det lanseres en nyere verson seinere skulle jeg tro.
bård Skrevet Februar 16, 2008 Skrevet Februar 16, 2008 Det at de først selger en 60gb versjon for så å selge en litt enklere 40gb modell har vel helt enkelt å gjøre med prisdiskriminering fra sony sin side for å tjene mest mulig. Altså de selger en topp utstyrt modell som alle "entusiaster" MÅ ha og når deres behov er dekket kommer en modell som er vesentlig billigere som hvermansen kjøper. Så det har helt enkelt med profittmaksimering å gjøre, de har garantert høyest dekningsbidrag på 60gb, for den er ikke 2K dyrere å produsere enn 40gb. Sånn som jeg ser det er 60gb "entusiastutgaven"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå