SSM Skrevet Februar 12, 2008 Skrevet Februar 12, 2008 Nå har jeg skrudd og vridd og herja og klødd meg i hodet og nå er jeg LEI! Skal jeg stikke en wire inn i det hullet attmed nøkkelen når nøkkelen er vridd til første hakket??? Takk!
Klinz Skrevet Februar 12, 2008 Skrevet Februar 12, 2008 Jepp de skal du! og dra tenninglåsen rett ut. Vei ikke heilt om de er første eller andre hakke, men de ser du på den nye..
SSM Skrevet Februar 12, 2008 Forfatter Skrevet Februar 12, 2008 Stikker ut å prøver igjen...blir så frustrert av slikt!
Steffan C Skrevet Februar 12, 2008 Skrevet Februar 12, 2008 På min E34, så vred jeg nøkkel til posisjon 1, og puttet en tynn stålpinne inn i det hullet du viser her. Da var det bare å dra ut låssylinder .
SSM Skrevet Februar 12, 2008 Forfatter Skrevet Februar 12, 2008 Fikk den ut nå Men det ble ikke nevnt en vesentlig ting her, man må faktisk dra ganske hardt for å få den ut. Drev bare med sånn små lirking jeg til jeg ble forbanna og slet den rett utav...hehe Takk for hjelp:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå