Hawkon88 Skrevet Februar 12, 2008 Skrevet Februar 12, 2008 tema sier vel det meste. jeg klarer å dra inn og ut nøkkelen 2-3-4mm, men så står den kubb. vil ikke dra for hardt- pga redd for å ødelegge. men det går ikke med maks håndmakt. jeg klarer å låse opp og igjen de andre dørene (sentrallås) og jeg klarer å åpne sjåførsiden hvis jeg holder oppe låsen på innsiden samtidig. men får ikke åpnet den låsen skikkelig med nøkkelen.. hvordan løse problemet? jeg kommer ikke til å demontere låsen fra innsiden..
Glenno Skrevet Februar 12, 2008 Skrevet Februar 12, 2008 Ligger en link her men den er vel til låste dører.
Glenno Skrevet Februar 12, 2008 Skrevet Februar 12, 2008 Om du får åpnet dørene kommer du vel til fra baksiden?
Glenno Skrevet Februar 12, 2008 Skrevet Februar 12, 2008 jaja... crc er prøvd Har de fryst eller? Om så kan du jo fylle en pose med varmt vann og legge inntil kansje.
Hawkon88 Skrevet Februar 12, 2008 Forfatter Skrevet Februar 12, 2008 kommer til fra baksiden ja.. men hva skal jeg gjøre der? låsen vil vel ikke gjennom døren for å følge nøkkelen gjennom fra innside til utside, og nøkkelen vil ikke komme gjennom døren.. eneste løsningen jeg ser det er å få delt nøkkel og lås mens det framdeles er noenlunde montert i døren.. knotete forklart men..
Hawkon88 Skrevet Februar 12, 2008 Forfatter Skrevet Februar 12, 2008 har ikke fryst nei. er temmelig mildt i bergen fortiden.. låsene går jo opp og i gjen, nøkkelen går inn og ut, men står som sagt fast etter jeg har dradd den 3-4mm ut.. grådig kjedelig. eneste nøkkelen jeg har til bilen, så får ikke kjørt..
Hawkon88 Skrevet Februar 12, 2008 Forfatter Skrevet Februar 12, 2008 msn: smilussmil@hotmail.com jeg går ut å prøver litt til..
Glenno Skrevet Februar 12, 2008 Skrevet Februar 12, 2008 Kjedelig. Prøvd søkt litt her på online ETK men prøve kikke litt i Haynes eller bently rep håndbøkene. Mulig kan finne noe på bimmer.se , autopower.se til hvordan en demonterer for syntes hørtes drastisk ut og måtte kappe nøkkel etc..
Hawkon88 Skrevet Februar 12, 2008 Forfatter Skrevet Februar 12, 2008 jeg vet ikke.. levere på verksted i morgen? :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå