CyRius Skrevet Februar 12, 2008 Skrevet Februar 12, 2008 Hei. Jeg lurer på om jeg kan bruke/sette inn et xenon kit i angeleyesene mine. Er litt redd for at jeg brenner opp reflektorene. Setter pris på all hjelp med vennlig CyRius
bmw520 Skrevet Februar 12, 2008 Skrevet Februar 12, 2008 tja, si d, er reflektorne så dårlige at dem ikke tåler xenon da????
CyRius Skrevet Februar 12, 2008 Forfatter Skrevet Februar 12, 2008 tja, si d, er reflektorne så dårlige at dem ikke tåler xenon da???? Nei de er nye, men trenger å vite om det vil gå.
Steffan C Skrevet Februar 12, 2008 Skrevet Februar 12, 2008 Over hode ingen problem, xenon utvikler mindre varme enn halogen! Hadde selv xenon i mine gamle AE lykter .
CyRius Skrevet Februar 12, 2008 Forfatter Skrevet Februar 12, 2008 Over hode ingen problem, xenon utvikler mindre varme enn halogen! Hadde selv xenon i mine gamle AE lykter . Tusen takk for svaret Da blir det nok Xenon på meg
bmw520 Skrevet Februar 12, 2008 Skrevet Februar 12, 2008 Over hode ingen problem, xenon utvikler mindre varme enn halogen! Hadde selv xenon i mine gamle AE lykter . var d jeg trodde, men dumt å si noe når man ikke er sikker
CyRius Skrevet Februar 13, 2008 Forfatter Skrevet Februar 13, 2008 Over hode ingen problem, xenon utvikler mindre varme enn halogen! Hadde selv xenon i mine gamle AE lykter . var d jeg trodde, men dumt å si noe når man ikke er sikker hehe det går bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå