oddis Skrevet Februar 13, 2008 Skrevet Februar 13, 2008 Saken er nok den at mange føler de bruker nok tusenlapper på bilen ellers i året, og da føler de at 1000kr som ikke direkte går TIL bilen er dyrt... 1000kr er drøyt uansett. Da burde man iallefall kunne kjøre 'alternativ spor' uten å bli ekstrafakturert.. Bygging av flere baner er et godt sted å starte. Gleder meg stort til å se utbedringene på Våler og Rudskogen.
R Andersen Skrevet Februar 13, 2008 Skrevet Februar 13, 2008 Saken er nok den at mange føler de bruker nok tusenlapper på bilen ellers i året, og da føler de at 1000kr som ikke direkte går TIL bilen er dyrt... Ja, vi er forskjellige.. Hvis man bruker mange penger på å oppgradere bilen, så må det vel være morsomt å kunne ha litt glede av de ved å kjøre (lovlig) fort på bane. En tusenlapp fra eller til er vel en dråpe i havet for oss som er bilinteresserte..
Stian_B Skrevet Februar 15, 2008 Forfatter Skrevet Februar 15, 2008 mange som syntes dette er dyrt gitt... er helt enig... men jeg tar meg hvertfall turen.... her er link til et treff 05 april med raanern.no mye billigere har meldt meg på der og... 400kr http://www.raanern.no/story.lasso?id=4754
Stian_B Skrevet Februar 21, 2008 Forfatter Skrevet Februar 21, 2008 Det erkonge... hvordan bmw kjem du med da?
Stian_B Skrevet Februar 21, 2008 Forfatter Skrevet Februar 21, 2008 533? hehe tøft..jaja da preikast me... treige andre folka er.... hadde vært morro med flere herfra
NeonMuffler Skrevet Februar 21, 2008 Skrevet Februar 21, 2008 533 ja, går greit nok. titta på lista, du er vel meldt på med 325?
Stian_B Skrevet Februar 21, 2008 Forfatter Skrevet Februar 21, 2008 ja stemmer det.... skal du være med 12og el?? jeg drar dit og...men har du fått den giroen i posten ennå som det står om??
olejørgen Skrevet Februar 21, 2008 Skrevet Februar 21, 2008 Kan nok hende at jeg tar meg en tur og prøvekjører litt ja hvis jeg har fått på sommer fjæringen. Du må vel ta touringen du da Stian den er vel snart klar den nå ?
Stian_B Skrevet Februar 21, 2008 Forfatter Skrevet Februar 21, 2008 Heisann;-) ja blir nok touring den 12. gitt hadde håpet hvite skilter til uka;-) så det hadde vært morro...koni demperne ligger nye i eske på rommet ikke montert ennå...må få gjort det gitt;-)
olejørgen Skrevet Februar 21, 2008 Skrevet Februar 21, 2008 Jeg får vel bare montere andre understell og gjøre meg klar,for det blir vel ikke noe mer iskjøring i år
Stian_B Skrevet Februar 21, 2008 Forfatter Skrevet Februar 21, 2008 nei spørs vel det... er iskjøring hos hebbe 23 februar veit jeg... sånn alle merker treff greier med krav om bur for ispigg osv....surr;-) jeg drar ikke opp i hvertfalll... gleder meg til å handle inn sommer skoa bare jeg nå,-)
NeonMuffler Skrevet Februar 21, 2008 Skrevet Februar 21, 2008 jeg gidder ikke den 12 da det blir litt for dyrt for meg har ikke fått giro'n enda nei.. vi snakkes nok der oppe;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå