Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Saken er nok den at mange føler de bruker nok tusenlapper på bilen ellers i året, og da føler de at 1000kr som ikke direkte går TIL bilen er dyrt...

1000kr er drøyt uansett. Da burde man iallefall kunne kjøre 'alternativ spor' uten å bli ekstrafakturert..

Bygging av flere baner er et godt sted å starte. Gleder meg stort til å se utbedringene på Våler og Rudskogen.

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Saken er nok den at mange føler de bruker nok tusenlapper på bilen ellers i året, og da føler de at 1000kr som ikke direkte går TIL bilen er dyrt...

Ja, vi er forskjellige..

Hvis man bruker mange penger på å oppgradere bilen, så må det vel være morsomt å kunne ha litt glede av de ved å kjøre (lovlig) fort på bane. En tusenlapp fra eller til er vel en dråpe i havet for oss som er bilinteresserte..

Skrevet

Heisann;-) ja blir nok touring den 12. gitt hadde håpet hvite skilter til uka;-) så det hadde vært morro...koni demperne ligger nye i eske på rommet ikke montert ennå...må få gjort det gitt;-)

Skrevet

nei spørs vel det... er iskjøring hos hebbe 23 februar veit jeg... sånn alle merker treff greier med krav om bur for ispigg osv....surr;-) jeg drar ikke opp i hvertfalll... gleder meg til å handle inn sommer skoa bare jeg nå,-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...