jcvold Skrevet Februar 12, 2008 Share Skrevet Februar 12, 2008 noen som har bilde av en E36 eller E46 med ///M emblemet i grillen ? har en kompis som har M3 som skal sette på et badge i grillen,men vet ikke hvor det skal stå (den nye typen emblem) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 SKal vell stå til høyre for nyrene (sett forrfra) på tredje nederste grill-rillen, hvis jeg ikke tar helt feil!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 SKal vell stå til høyre for nyrene (sett forrfra) på tredje nederste grill-rillen, hvis jeg ikke tar helt feil!? Sorry, jeg tenkte E30! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 M-emblemet skal samme veien som søpla til denne gutten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 M-emblemet skal samme veien som søpla til denne gutten! Hadde vært enig med denne, men nå er det snakk om en faktisk M3 dette skal på. Da er det faktisk greit Eneste jeg fant på google i en fart var dette. Usikker på om det stemmer. http://www.geocities.com/edboc/emblem.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 Må bare innrømme at jeg ikke syns dette er noe særlig jeg! En M3 er liksom M3 nok, trenger ikke skrive under på det, liksom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Februar 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2008 Må bare innrømme at jeg ikke syns dette er noe særlig jeg! En M3 er liksom M3 nok, trenger ikke skrive under på det, liksom! tenkte meg det kom til å komme masse O.T bedreviter innlegg på denne,og fåtal som faktisk svarer på spm..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 Var ikke meninga det da! Emblemet må vel sitte på vestre nyre i allefall, er vell ikke så mange steder å feste det der da... Finner ikke noe slikt på GS sine sider, eller noe!? På stedene de kjøpes! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 Noe jeg fant på nettet. Plasseringa ser litt feil ut spør du meg men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 Ville hatt den lengre ned til høyre (på bildet) jeg!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Delousion Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 M-emblemet skal samme veien som søpla til denne gutten! Hahaha! Kunne ikke vært mer enig Neida Er greit så lenge det er en M3, men er vaffal ikke noe stor fan av dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Februar 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2008 Noe jeg fant på nettet. Plasseringa ser litt feil ut spør du meg men. takk! denne var det jeg var ute etter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 14, 2008 Share Skrevet Februar 14, 2008 Det er ingen mal på plasseringen, da E36 aldri hadde dette originalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyL Skrevet Februar 14, 2008 Share Skrevet Februar 14, 2008 Ei heller E46. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Februar 14, 2008 Share Skrevet Februar 14, 2008 M3 er en så dyr og spesiell bil at man burde ikke ødlege det orginale utsende mener jeg men hadde et bilde av en bil som hadde det så her er det vertfall et forslag til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå