JoCCe Skrevet Februar 12, 2008 Skrevet Februar 12, 2008 i taket på e30'n er det jo varsel lamper for diverse greier, bremselys, oljenivå, kjølevæskenivå osv. hva kalles dette? Sliter med å søke når jeg ikke kan navnet. har nok olje å kjøleveske å begge bremselysene funker men hvorfår lyser det enda? funker det å jorde kontakt 7 i noen sekunder å så slettes disse også eller? Har ikke bilen her akkurat nå så får ikke prøvd. Jocce
Aroid Skrevet Februar 13, 2008 Skrevet Februar 13, 2008 jeg tipper på at føleran dine er gåend. på kjølevann og olje måleren. bremselys kan var så mye. lite bremsveske,mangler bak lys, dårlig gjording til baklykt. alt som har med bremsesystemet og bak lys.
Dan Skrevet Februar 14, 2008 Skrevet Februar 14, 2008 Når det gjelder kjølevæsken, så hadde jeg samme problemet på M3'n i fjor sommer. Føleren i tanken har en tendens til å bli brun og morken etter noen år. Byttet den og lampa har ikke lyst siden. Koster ikke mange kronene
Tweety bimma Skrevet Februar 20, 2008 Skrevet Februar 20, 2008 på min så lyser lampa for bremselysa helt til jeg bremser første gang etter jeg starter bilen.
JoCCe Skrevet Februar 20, 2008 Forfatter Skrevet Februar 20, 2008 Ahh, har faktisk ikke kjørt bilen nå særlig, blir bare inn å ut av verksted siden jeg er fotgjenger for tiden så. Checkcontrol var det de hete ja! tusentakk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå