Aleks Skrevet Februar 13, 2008 Skrevet Februar 13, 2008 den gule dioden som viser om du har på eller av bakrutevarmer virker ikke.. aircondition virker ikke, og ikke den som lukker varmeapperatet for å sirkulere luften i bilen. får varme i speilene, men ingen funk i aircondition noen som vet om dette går på samme sikring og eventuelt hvilke?
Aleks Skrevet Februar 13, 2008 Forfatter Skrevet Februar 13, 2008 var ute å skiftet nummer 42. med lite hell.. noen andre som vet?
Sir Hofstad Skrevet Februar 13, 2008 Skrevet Februar 13, 2008 Er mange sikringer til AC, jeg byttet 42, men kan være en av de andre
Sir Hofstad Skrevet Februar 13, 2008 Skrevet Februar 13, 2008 Så du sjekket alle sikringene til AC? At det var spenning over dem? Får håpe du får det svaret du er ute etter, for det er flere systemer å søke på....
Aleks Skrevet Februar 13, 2008 Forfatter Skrevet Februar 13, 2008 eg har bare sjekket sikringene i motorrommet.. kor ellers skal eg se`? eg har ikke peiling på elektronikk.. kan du eller noen si hvor jeg ska lete? takker for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå