steffen- Skrevet Februar 13, 2008 Skrevet Februar 13, 2008 hei. er det noe forskjell på framskjerm fra en m3 cab og en 318is coupe? vet de passer osv. men lurer angående blinklys og M lister. eller er alle M lister like? vet at noe har blinklys indigrert i framskjermen. og ikke et hull osv som det er på min. men er det sånn at alle m3 har det?
steffen- Skrevet Februar 13, 2008 Forfatter Skrevet Februar 13, 2008 ingen som vet dette? har sett på koed.dk ser ut som det er forskjell på skjerme der Mlistene går? noen som kan forklare dette for meg?
Muren Motorsport Skrevet Februar 13, 2008 Skrevet Februar 13, 2008 de har ikke likt nr. på etk,n hverfall. er ikke kanalen på cab,n dypere da? det er den på e30 hverfall. der passer ikke cab skjerm på "takbilene"
steffen- Skrevet Februar 13, 2008 Forfatter Skrevet Februar 13, 2008 okei. vis det er det så trenger jeg ikke noe svar på dette? men trodde cab og coupe var samme skjermer jeg? noen som kan svare mere på dette spørsmålet mitt? også det med M listene for det gjelder flere skjermer.
Muren Motorsport Skrevet Februar 13, 2008 Skrevet Februar 13, 2008 M-lister er bolt on på alle modeller.tak eller ikke. muligens clipsa er annerledes. sjekk på online ETK her borte---->
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå