conan Skrevet Februar 13, 2008 Skrevet Februar 13, 2008 Har kasta på turbo på en m20b25 motor. Dyser er fra m535, progressiv bensintrykks reg osv. Sitter på 325i lmm og tilleggsprut med en dyse i innsug. Probl: 1 : Går ikke på tomgang, dvs jager fra 100 - 1000 omd og stopper. 2 : Motoren har en tendens til og flyte over av bensin. Pluggene blir helt våte av bensin. 3 : Tenningsbank, tenningsbank og atter tenningsbank. Ps: Før hadde jeg lmm forran snurra og org dyser samt org lmm og btr, da gikk den fint, kun tenningsbank som var problemet da. Nå er lmm på kaldsia og det er satt i større dyser, prog btr, samt orginale og lmm. Har en lednings lambda, og den er jo ikke helt på en snurr den heller lyser i hytt og gevær. Hva kan det være???? Hjelper det og sette inn m535 lmm m 325 elektronikk igjen? Åssen blir jeg kvitt banken og flodinga av fuel?? Før Nå
andybooy Skrevet Februar 13, 2008 Skrevet Februar 13, 2008 hva me å få deg datasprut og slikt? og justere tenninga, hjelper ikke flytte lmm får å bli kivtt tenningsbanken:p
Muren Motorsport Skrevet Februar 13, 2008 Skrevet Februar 13, 2008 hva syns lmm om å stå på høykant da?? Tipper på att det vil lage krøll, rimelig tungt det spjeldet!
conan Skrevet Februar 13, 2008 Forfatter Skrevet Februar 13, 2008 Har vurdert datasprut, men budsjettet er blåst for alt for lenge sia så at a-dekk har fått en ny datasprut, ang tenninga kan ikke denne justeres på 325 da den sitter rett på kammen
andybooy Skrevet Februar 13, 2008 Skrevet Februar 13, 2008 men skaff datasprut, tipper mye årner seg da;)
Aroid Skrevet Februar 13, 2008 Skrevet Februar 13, 2008 hvordan års model er M20 B25 motoren din? vist du har veivhjul sensor så kan du flytt på tenninge 6 grader. flytter på føleren nede på veivhjulet.
Muren Motorsport Skrevet Februar 13, 2008 Skrevet Februar 13, 2008 har du spent opp fjæra på 535 lmm? han har 325 LMM. men okkesom må fjøra spennes. Men vil tro det spjeldet leker gyngehest uansett jeg da.. Les:Det står på høykant.
336mik Skrevet Februar 13, 2008 Skrevet Februar 13, 2008 Kan justere tenninga med datasprut selv om denne er fast på kammen mener jeg.Simen e30 har da gjort det på sin hvis jeg ikke husker feil. Og tenninga må jo kunne justere seg selv på en m20b25 som er orginal også.
conan Skrevet Februar 13, 2008 Forfatter Skrevet Februar 13, 2008 har du spent opp fjæra på 535 lmm? han har 325 LMM. men okkesom må fjøra spennes. Men vil tro det spjeldet leker gyngehest uansett jeg da.. Les:Det står på høykant. Men før sto lmm på hue og det funka bra da. Luftfilteret satt på undersia av den plata hvis du skjønner. Den med papiret i gikk til snurra (innsug)
Muren Motorsport Skrevet Februar 13, 2008 Skrevet Februar 13, 2008 skal ikke påstå att dette er grunnen til problemet ditt.. men det er mulig att spjeldet var mer stabilt når lmm stod rett opp. Men spjeldet skal uansett ikke kjempe mot/med sin egen vekt! det skal kun påvirkes av flødet av luft! dvs. det skal ligge flatt. oppned spiller ingen trille. Det er ene å alene posisjonen på spjeldet som bestemmer bensinmengda vettu.(tildels tps og)
Margarus Skrevet Februar 13, 2008 Skrevet Februar 13, 2008 nor jeg henta min bil. m535 så var det akkurat det samme. den gjynga å jaga som fan på tomgang. kun pga fjæra var for slapp i lmm. opna lokket. så stramma jeg 4 hakk så gikk den gull rent etter på å det har den gjort siden jeg gjore det 4 mnd siden. prøv det
conan Skrevet Februar 13, 2008 Forfatter Skrevet Februar 13, 2008 skal prøve og sette det rett i morra og se hva som skjer da
Frode_E30 Skrevet Februar 14, 2008 Skrevet Februar 14, 2008 Har selv vært meget plaget, men fikk det til tilslutt. Hvor mye trykk kjører du? Hvilket tillegssprut? Hvilken lambda og hvilket display bruker du på lambda? Du må flytte lmm til sugesiden, og ha den vannrett slik den står originalt. Så må du skaffe en bensintrykkmåler. Grunnen til tenningsbank er sansynligvis for høy tenning/for lite bensin, grunnen til flooding kan være feil justert tillegs sprut. Svar på disse spørsmålene så kan vi nok hjelpe deg videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå