nisse78 Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 bilen min ville ikke strarte i dag. 89 e30 m20 b25 .. sjekke plugene og dem var tørre, fikk ikke bensin, sjekke om det kom bensin trykk på bensin slange, men ikke noe bensin trykk ved tenning på og kinning.. regner med at det er bensin pompa, men kan det vere noe annet ?? er det noe annet jeg kan sjekke osv.. så jeg er helt sikker på at det er den, bensin pumpa ligger vel i tanken. er det vanskelig og bytte??? bilen funka helt fint i går kveld, så i dag til morrn var den ikke noe teninning.. jeg bare lurer om det kan værer andre ting??? takker for svar... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 gåen sikring el brudd i ledninger? Mål om det er strøm til pumpa før du bytter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jallaask Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 da er det no mest trulig pumpa og den er ikke noe vanskeli og bytte....det fikser du fint.....men sjekk sikringa og mål på pupa for og sjå om du har strøm....håper du finner ut av det fort og kommer deg ut igjen på veien:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nisse78 Skrevet Februar 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2008 Det skal jeg gjøre.. takker for svar .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå