Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en 86mod E30 som jeg nettop kjøpte. I en grundigere sjekk så jeg at det var for mye arbeid for meg og få klart til eu. Var noe bærende rust (kan selvfølgelig sveises) siden jeg ikke er sveismester eller har noen plass og holde på, blir ikke dette gjort. Er komplett bil med 318 motor, 4d. Har enda en E30 så vurderer å ta motoren selv. Selger bilen hel eller i deler. Fint prosjekt for en som kan. Noe overflaterust her og der.

Prøver å legge ut bilder:P

gohudsl7sxs8mrvf53m6.jpg

kf3mfsnkbn0ptg7zhazh.jpg

hwrngehf0cgzfxy5kw3u.jpg

Skrevet

Aner ikke om jeg skal selge hele greia eller selge den i deler:p

Har ikke et ekstra ledningsnett nei:P har to E30, Begge 86.. Vurderer å sette i 1,8 motoren i den andre bilen pga motoren bare har gått 130.000..

Evt si hva dere er interessert i. Bor i trondheim og kan levere i området der :)

Skrevet

M40 kom i april 87. Men det kan jo ha blitt byttet til m40 eventuelt.

Hvis oljepåfyllingen er bak på toppdekselet er det m40 å hvis det er m10 noe jeg tror det er skal den sitte nesten helt fremme på toppdekselet :)

Skrevet

Motoren skal vist være nyere enn bilen.. Har ikke mye peil på 4er motorne altså, har hatt 2 E30 tidligere, men med 6er såklart :) Tror den motoren heter M20 om jeg ikke tar feil. Har plukka ut motoren av bilen nå, så den står uten motor.

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...