larry Skrevet Februar 13, 2008 Share Skrevet Februar 13, 2008 Noen som har hvert borti dette her før: jeg har problemer med få lufta bilen etter motor bytte. har en egen tråd om dettte.. men det som jeg ønsker og finne ut først er følgene: hvorfor starter måler i bilen på rød? når motor er isklad!? men etter ca 5-10min går den til kald og blir der? hvorfor? jeg har byttet til en annnen temp giver. men forsatt samma ting skjer.. noen som har hvert borti det før? virker som den starter feilvei jeg har sjekke slenger osv etter div teginger kan ikke se at jeg har noe avvikk ifra tegnigne.. noen som kan gi meg flere tips over ting jeg kan teste eller pørve:)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larry Skrevet Februar 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2008 Ingne som har opplevd feilen før=? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larry Skrevet Februar 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2008 Snakket med T-K Bilservice istad. dem sa at jeg måtte resete bilen før den endringer ble registert. hos bmw dataen.. stemmer dette? eller kan jeg resette selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zacha Skrevet Februar 15, 2008 Share Skrevet Februar 15, 2008 skal du lufte motoren på en bmw må du parkere den i en BRATT oppoverbakke og la motoren gå med lufteskruen oppe=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larry Skrevet Februar 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2008 gjort. er noe galt :/ men får varme på alle slenge. de 2 som kommer ifra varmerapet til torpedovegen dem er lunkene etter at bilen gått en stud. jeg og en kompis kjørte en tur for og håpe at varmen kom i varmesapet. men det gjore den ikke. kompisen min synns at bilen var så svakk.. han hadde kjørt mange 520ifør, bilen går kjempestille og pent.. men han synns den var så snill sola ikke på sandveier eller noe.. men vet ikke om det har noe med at mtore kjører fult før varmen til varmesapet eller varemsensor er i orden? Serisøst trenger hjelp gir nesten opp snart :/ hva skla pørve? osv det er ikke noe i veien med måten lufer på er noe annet feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Februar 15, 2008 Share Skrevet Februar 15, 2008 skal du lufte motoren på en bmw må du parkere den i en BRATT oppoverbakke og la motoren gå med lufteskruen oppe=) Hvorfor? jeg lufta min motor på flata og resultatet ble perfekt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larry Skrevet Februar 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2008 azeton har du noen gode ider før jeg nesten gir opp :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larry Skrevet Februar 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2008 Jeg har målt idag mye volt jeg får ut av kontaten som går til givern. jeg får 3.64 v.. da står mulitmeteter mitt på 20 VDC og rød på leder i kontakten og svart pinne på chasi(jord på bilen) vet ikke om det er riktig måte og måle på jeg men.. Noen som vet hvor mye V jeg skla ha ut av det den kontaten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larry Skrevet Februar 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2008 Ingen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dannis Skrevet Februar 26, 2008 Share Skrevet Februar 26, 2008 syns det er litt rart at du må resette. temp giver på min er gåen, så jeg bestillte ny og for å dobbeltsjekke om det faktisk var den så plugga jeg i den nye og la den intill blokka og starta motor. da steg den som den skal gjøre. steg ikke så langt siden det er begrenset med varme på utsiden av motoren når det er minusgrader ute men langt nok opp på blå feltet til at jeg fikk det bekreftet. nå må jeg bare få byttet den når det gjelder luftinga så er det et lite triks du kan prøve. kapp av bunnen på en 1,5l brusflaske og bruk den som trakt. fyll så godt på med kjøleveske , sånn at det kommer godt opp i flasken. vannet vil etterhvert presse ut mye av luften. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larry Skrevet Februar 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2008 ok. takk. åssen symtomer hadde du på din temp giver? ertter som du fant ut at din var gåen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå