Eddy89 Skrevet Februar 14, 2008 Skrevet Februar 14, 2008 Får en slags suselyd fra motoren ved høyt turtall, desto høyere turtallet er, desto høyere blir den høye frekvensen på lyden. (Gjelder en 316i E36 95mod.) Noen som har vært borti noe lignende før?
The StigMeister Skrevet Februar 14, 2008 Skrevet Februar 14, 2008 Hmm.... ligner litt på mitt problem, bare at det er det inngående lageret i kassa som lager den suselyden!
Eddy89 Skrevet Februar 14, 2008 Forfatter Skrevet Februar 14, 2008 Jeg prøvde å høre etter hvor lyden kom fra, men var ikke særlig lett Lurer faktisk på om den kan komme fra reima, eller de hjulene som følger reima. Lurer på om jeg bare skal prøve å smøre de "hjulene" litt, aka reima på innsida.
Eddy89 Skrevet Februar 14, 2008 Forfatter Skrevet Februar 14, 2008 Var ikke vifta, og nei, har ikke turbo Fikk fiksa det med litt smøring på reima Men nå hører jeg susing bakfra En svak susing som egentlig ikke betyr så mye da, men tror kanskje det er ei lita sprekke i eksosannlegget el. fordi lyden varieres med turtallet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå