Gå til innhold

Nintendo Wii, xbox 360 playstation 3, og mere selges!§!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei har dobbelt opp av litt spillekonsoller. så tenkte å kvitte meg med noe. Da jeg bare kan bruke en av gangen :lol:

NIntendo Wii

Den nye TYpen wii.

er med 1 ekstra Standar Nintendo kontroll

Trådløs IR sender (orginal er og med)

Gummi beskyttelse

Wii sport

Mario Galaxy

alt levers i orginal Embalasje.

brukt 1 time.

ny pris 3600 fra komplett.no

bud over 2300

Xbox 360 BARE konsollen

Dette er bare Xbox konsollen, denne kan spille av brente spill. 40 spill kan medfølge vis man har en eksterndisk jeg kan legge de på.

900.-

Snatch List Kopierte den bare fra xsida mi, så mulig det er noe filmer i teksten

'The Spiderwick Chronicles USA XBOX360-XorCist The Club XBOX360-ACE Conflict Denied Ops XBOX360-ACE Devil May Cry 4 JAP XBOX360-KFC Turok USA XBOX360-PROTOCOL Aliens Vs Predator Requiem R3 XviD-AKCPE NFL Tour PAL-XBOX360-DAGGER Burnout Paradise PAL XBOX360-DAGGER Shoot Em Up DVDRip XviD-WiDE Resident Evil Extinction 2007 DVDRip XviD-FLAiTE Fight Night 3 UNCUT PAL XBOX360-GUTSNGORE Bee Movie Game PAL XBOX360-SPARE Need for Speed ProStreet PAL XBOX360-SPARE WWE SmackDown vs RAW 2008 NTSC XBOX360-APATHY Soldier of Fortune Pay Back-USA-XBOX360-DAGGER Kane and Lynch Dead Men USA XBOX360-PROTOCOL Beowulf The Game PAL PROPER XBOX360-SWAG Mass Effect USA XBOX360-PROTOCOL Assassins Creed PAL X360-Allstars Lego Star Wars The Complete Saga PAL XBOX360-SWAG Gears Of War Proper-Razor1911 Call Of Duty 4 USA XBOX360 Time Shift PAL XBOX360-DNL The Simpsons-PAL-XBOX360-DAGGER Naruto Rise Of A Ninja PAL XBOX360-Allstars Tomb Raider Anniversary PAL XBOX360-SWAG Clive Barkers Jericho USA XBOX360 Virtua Fighter 5 XBOX360-ACE Microsoft Office 2003 Professional Incl Access-TL Half Life 2 The Orange Box XBOX360-CCCLX Crash of the Titans USA XBOX360 Project Gotham Racing 4 XBOX360-CCCLX FIFA 08 PAL XBOX360-SPARE Sega Rally PAL MULTI5 XBOX360-WAR3X Conan PAL MULTI5 XBOX360-WAR3X Skate PAL XBOX360-LCS Microsoft Office 2003 Professional SP3 Integrated-ETH0 Halo 3 XBOX360-CCCLX Medal of Honor Airborne PAL XBOX360-PREDoMiNANT The Matrix Pack- xLeech Stranglehold XBOX360-CCCLX Blazing Angels Secret Missions PAL XBOX360-Allstars Stuntman Ignition PAL XBOX360-SPARE Disturbia DVDRip XviD-DMT Forza Motorsport 2 PAL XBOX360-GST

Noen av spillene..

XBOX 360 Hovedkort komplett

Har også et xbox 360 hovedkort liggende. mangler plast og DVD rom, ellers komplett.

400,- funket topp, når det ble tatt ut.

Den unike koden fra dvd rommen har jeg ikke.

400,-

PLaystation 3

dette er 60 Gb utgaven ( ikke den jeg selger i den andre tråden her )

Ny fra Expert

*Garanti

* Ekstra Forsikring ( dumhetsforsikring ) 3år

er med 2 trådløsekontroller

HDMI kabel og alt annet i Orginal innpakning.

-Motorstorm

-resistens

Siden disse er gått ut av produksjon, og er umulig å få tak i ny, så ja de er dyre ;)

8000.-

Enda en xboxd 360

Denne funker topp. men dvd rommen er det noe muffins med, leser bare dvd plater. selges AS IS som det heter borte i statene. bare konsollen

Fin dvd spiller da :lol:

700.-

Skrevet
Hva legger du i BARE konsollen? Uten ledninger og kontrollere eller er det med noe sånt? Kan man evt bruke kontrollere o.l fra vanlig XBOX?

bare konsollen. men kan få med en Svideo kabel. da trenger du kontroll og powersuply så kan den brukes :wink:

veldig grei vis folk har en xbox med garanti de ikke vil ta knekket på. men likavell vil kunne spille av backup. så kan de bruke denne til det. og ha garanti på den andre :wink: Usikker på om xbox vanlig kontroll kan brukes. må allefall ha en adapter

Skrevet

Hadde jeg hatt en annen hadde jeg nok kjøpt denne, men ser for meg at det vil kunne bli dyrt å kjøpe med alt jeg trenger... Dumt. Hadde det vært med powersupply og sånn, så kansje jeg hadde vært intressert... Får du tak i evt? Og legger på prisen litt?

Skrevet
Hadde jeg hatt en annen hadde jeg nok kjøpt denne, men ser for meg at det vil kunne bli dyrt å kjøpe med alt jeg trenger... Dumt. Hadde det vært med powersupply og sånn, så kansje jeg hadde vært intressert... Får du tak i evt? Og legger på prisen litt?

Jeg kan se om jeg kan skaffe. en kontroll kan medfølge med 200 mer i pris.

Skrevet
er det garanti på den 360'en til 700?

å den spiller ikke duallayer-plater?

Er ikke Garanti, usikker på om den spiller noe i det heletatt når jeg tenker etter. må se i kveld

Skrevet
Ikke det at jeg bryr meg så hard om slikt. Men er det ikke litt farlig å legge ut liste over piratkopierte spill? En kan jo bli saksøkt for slikt :lol:
LOL, Nei du må nok legge Medie Fysisk ut på nett, eller laste ned. dette er jo bare bokstaver :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...