Diesel power Skrevet Februar 14, 2008 Skrevet Februar 14, 2008 Er det ett seriøst consept, eller noe tullball? Noe som har gått meg hus forbi her eller
Ad|oS Skrevet Februar 14, 2008 Skrevet Februar 14, 2008 Er vel en konseptbil, i beste fall. Hvis det ikke bare er photoshop arbeid. Tror helst det er det siste. Ser du nøye på bildene ser du at det er akkurat det samme bildet, kun med ulike felger, farge og frontfanger. Men er gjort en bra jobb
Mr_Man Skrevet Februar 14, 2008 Skrevet Februar 14, 2008 ikke dum den da. ser ut som en 6 serie. finnes jo z3 og z4 roadster så hvorfor ikke en 6 serie roadster også...?
Diesel power Skrevet Februar 14, 2008 Forfatter Skrevet Februar 14, 2008 ikke dum den da. ser ut som en 6 serie. finnes jo z3 og z4 roadster Dette jeg også tenkte ved første øyekast. Synes heller ikke den så dum ut sånn i farten ihvertfall.
FatLaces Skrevet Februar 14, 2008 Skrevet Februar 14, 2008 ikke dum den da. ser ut som en 6 serie. finnes jo z3 og z4 roadster så hvorfor ikke en 6 serie roadster også...? hvordan kan den bilen der bli en roadster? ser ut som den har minst 4 seter og taket ser ut til å sitte godt fast. men jeg likte bilen, selvom det ikke er noen roadster
ReiRud Skrevet Februar 14, 2008 Skrevet Februar 14, 2008 er vel ikke samme bilde? er ikke like frontlykter i mine øyne ihvertfall pen bil da
in2you Skrevet Februar 14, 2008 Skrevet Februar 14, 2008 den øverste er vel en PS 7-serie (sjekk nyrene og frontlyktene) men den nederste er PS 6-serie. Men dette så jo egentlig ganske stilig ut da
bmwrasaren Skrevet Februar 14, 2008 Skrevet Februar 14, 2008 Den var jo faktisk meget tøff! Likte best den øverste
Diesel power Skrevet Februar 14, 2008 Forfatter Skrevet Februar 14, 2008 ikke dum den da. ser ut som en 6 serie. finnes jo z3 og z4 roadster så hvorfor ikke en 6 serie roadster også...? hvordan kan den bilen der bli en roadster? ser ut som den har minst 4 seter og taket ser ut til å sitte godt fast. men jeg likte bilen, selvom det ikke er noen roadster Mente self. Z3/Z4 Coupe, som faktisk er noe av det peneste jeg mener BMW har laget. Z3 Roadster har jeg mistet litt sansen for, vet ikke helt hvorfor. Syntes de var tøffe tidligere. Z4 synes jeg er meget pen, men det er Coupe versjonen som trigger de virkelig store følelsene. Ikke helt der denne enda, men absolutt en intressant ide. Mulig jeg ville foretrukket 3 serie M-coupe front istedet på denne. Synes 6`er fronten ikke falt helt inn med resten. En slik Coupe brukanes for 4 må det jo være ett lite marked for også. Ryktes også at BMW mulig skal skape liv i Isetta igjen, så får me se hva det fører med seg Sitat: Over recent months a collage of rumors surrounding a fourth brand under the BMW umbrella have been circulating, which may now be coming into clearer focus. With government fuel economy and emissions standards tightening both in the US and abroad, BMW, like other carmakers, is being forced to develop more earth-conscious vehicles to offset the fire-breathing monsters from their M division and the behemoths from Rolls-Royce. The answer may be to go after arch-rival Daimler's smart brand, but rather than going super-modern, BMW is tipped to design its line-up of city cars around a retro theme. Isetta, which made tiny commuter cars in the 50's, has been touted as one strong possibility, more likely than the prospect of reviving Triumph into a smart rival when its roots are in roadsters. We reported on the Isetta rumor back in November, but according to AutoExpress, development of the new city-car is officially underway. Whatever badge the new BMW city cars would wear, insiders suggest that motivation would come from small turbocharged gasoline and diesel engines, while hybrids would be reserved for SUVs and other larger vehicles.
Ad|oS Skrevet Februar 14, 2008 Skrevet Februar 14, 2008 er vel ikke samme bilde? er ikke like frontlykter i mine øyne ihvertfall pen bil da Hvis du for eksempel ser sånn ca rett over dørhåndtaket, i bakruta, ser du en liten hvit prikk, samt en slags strek. Har akkurat det samme på begge bilene. Så er samme hovedbilde som er brukt på begge, bare litt ulike mods...
jallaask Skrevet Februar 14, 2008 Skrevet Februar 14, 2008 er ikke dette 1 serie coupe da? de skulle vertefall komme me det.....og trur det er denne:)
Morten1989 Skrevet Februar 14, 2008 Skrevet Februar 14, 2008 er ikke dette 1 serie coupe da?de skulle vertefall komme me det.....og trur det er denne:) Dette er den nye 1 serie Cupe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå