-BMW525- Skrevet Februar 14, 2008 Skrevet Februar 14, 2008 tenkte å ha basrefleksrør opp hattehylla i min 520 e34 sedan. For å få hull der så må jeg borre hull i metallplata der, så jeg lurte på om det er noe bærende konstuksjon eller noe sånt, så jeg får problemer gjennom senere eu-kontroll? Mvh: Morten
eriklepe Skrevet Februar 14, 2008 Skrevet Februar 14, 2008 nei bare til å borre. Bruk hullsag da så det blir rett og fint.
-BMW525- Skrevet Februar 14, 2008 Forfatter Skrevet Februar 14, 2008 takker for svar:-) Driver og bygger båndpasskasse hvor jeg skal bruke 4" aerport bassrefleksrør rett fra kassa og opp hattehylla, så jeg tenkte å spør før jeg evt gjør noe fryktelig dumt, men går heldigvis bra da Mvh: Morten
tobben! Skrevet Februar 14, 2008 Skrevet Februar 14, 2008 Det går sikkert bra, og er nok ikke noe problem i forbindelse med eu-kontroll som nevnt over. Men det er ikke noe jeg ville ha gjort da hatthylla ER en del av bærekonstruksjonen i bilen.
///Mysild Skrevet Februar 14, 2008 Skrevet Februar 14, 2008 som han over sier.... jeg ville heller ikke gjort det.... men! du kan kutte ut alt som er flatt i hattehylle, bare du lar pølsene være i fred... det er de som er avstivere... du får mer en nok lyd hvis du fjerner platene slik at det blir som et nett
-BMW525- Skrevet Februar 14, 2008 Forfatter Skrevet Februar 14, 2008 Skal prøve å holde meg til flatene. Har sendt mail til eltek og bygd båndpasskasse etter mål fra dem. Har rør rett opp hattehylla for å få mer trøkk rett inn i cupe'en. Mvh: Morten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå