Jokkis Skrevet Februar 14, 2008 Share Skrevet Februar 14, 2008 Fant ikkje så mange bilder. Ny pc... Legger de ut så får eg oppdatere seinere. Disse bildene var tatt før siste oppgradering som var Ny M5 front og nye lykteglass med kvite blinkers. Bilen skal ha rundt 410 hk og oppunder 600 nm. Får eg litt tolmodighet blir det intercooler og effektanlegg. Men er sugen på ny bil så vi får se. Har det meste av utstyr. Schmidt felger 18x11,5" bak 18x9,5" forran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Februar 14, 2008 Share Skrevet Februar 14, 2008 Sweeeeeet ride De felgene passet jævli bra. Grattis!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkis Skrevet Februar 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2008 Senter på felgene blir lakkert i gull om ikkje lenge. Så blir det litt lavere profil på dekkene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Thorsø Skrevet Februar 15, 2008 Share Skrevet Februar 15, 2008 Pen bimmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Februar 15, 2008 Share Skrevet Februar 15, 2008 Fin bil og velkommen hit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Februar 15, 2008 Share Skrevet Februar 15, 2008 strøken bil dette syntes du må legge ut noen bilder av motor rommet også da velkommen i gjengen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 15, 2008 Share Skrevet Februar 15, 2008 Ah, drømme BMW dette . Har du eid denne lenge, eller nylig kjøpt den? Mener å ha sett denne til salgs for ikke lenge siden . Og selvfølgelig velkommen til det gode selskap på nett . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Februar 15, 2008 Share Skrevet Februar 15, 2008 velkommen skal du være.. for en bil!! Den må gå bra..??? Åssen er det med forbruk på 540 med presse?? Lurer fælt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkis Skrevet Februar 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2008 Har hatt bilen i snart 2 år. Storfonøyd. Har kun vært vanlige slitedeler som har blitt byttet. Bruker litt bensin, kjørt førde-bergen nå i helgen. Brukte ca literen på mila. Med litt forbikjøringer+++.... Går greit. Holdt følge med SRT10. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkis Skrevet Februar 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2008 Det var eg som la den ut for salg. Fikk mange rare innbytteforslag. Så ombestemte eg meg, så ville eg ikkje selge alikavel. men nå har eg kjøpt leilighet så må vel kanskje finne meg en bil som er litt billigere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå